Ik kom vanmiddag nog wel online, anders morgen avond wel. Zijn jullie dan ook online (Ralluf en Givenchi3 ?)
Ik was boer zoekt vrouw kijken. haha nee was gewoon tv kijken, was hele dag al weg geweest dus had niet zo'n zin om weer van jou te winnen met fifa Ik kom vanavond na voetbal training wel clubs doen (rond half 10)
hahaha Jaa idd, ik dacht echt WTF.. was wel een kutmoment want kwam net beter in de wedstrijd... uiteindelijk wel verdiend verloren, leuke wedstrijd.. Tegen Burger King ( Twente ) ook leuke wedstrijd, was spannend.. denk dat ik wel verdiend won, al was het voor hem zuur dat het in de laatste minuut was..
Poule H: 1.Sirswennus 2.Sikory 3.Kontschopper NL Wanneer gaan wij spelen? Geloof dat sirswennus mij al heeft toegevoegd
Sirswennus - Kontschopper NL 1-1 Jammer van het late tegendoelpunt maar het was wel verdiend kontschopper !!
Ach kon beide kanten op gaan ik had geloof ik wat meer kansen maar miste die zoals gewoonlijk weer. Ben daarom wel tevreden dat ik nog de 1-1 op het score bord kon laten verschijnen.
ieman van mijn poule online vanavond heb de hele avond tot 12 uur dus laat even wat weten .gr odst POULE D