tot wanneer hebben we de tijd deze wedstrijden te spelen. Zag in een ander topic van een ander toernooi dat hij pas donderdag weer kan spelen.
Ik ben morgen beschikbaar. Ik heb geen friends request gezien van Looney. Ik voeg jouw anders wel toe.
Poule E: 1.svennie1982 2.mk katti 3.DeDaem mk katti en DeDaem hebben jullie woensdagavond tijd? Vanavond ging me helaas niet lukken. Woensdag ben ik waarschijnlijk vanaf een uurtje of 19:30 online.
Ik kan morgen ook rond 11 uur. Ik zie je dan wel verschijnen. Ik kies trouwens als team Palermo volgens mij heeft nog niemand deze.
nou ik heb tot half 3 snacht's op xbox live gezeten maar niemand van POULE D was er.nou ja morgen weer een dag...
Fabian, vanavond ook clubs toch ? Ik kan na 22:00, gaat die kale weer scoren haha !! Svennie1982 ik ben woe.avond niet online, wel overdag en donderdag ook overdag, kun je dan ook ?
Wie was dat tegen mij met een eigen speler.. ik heb tegen iemand gespeeld die zijn virtual pro erin had gestopt. Was jij dit mk katti?
Even voor de duidelijkheid iedereen..Dit was niet voor de competitie, maar een oefenpot. Tijdens de competitie is het niet toegestaan eigen spelers op te stellen
Givenchi wij moeten binnenkort ook maar weer eens een potje als je tegen mij speelt weet je dat 1 van de 10 kansen er pas in gaat
Sikory - SirSwennus 3-0 Dik verdiend gewonnen sikory! (Alleen doe alsjeblieft wat aan die lag van je!!)