Ik hoop dat ik nog 2de wordt..... 1x gelijk gespeeld en moet nog tegen sikory. wanneer ik 2de wordt hoop ik op een loting tegen Givenchi
mk katti(fenerbahce)-svennie1982(west ham) 0-3 Svennie was wel beter, maar de uitslag vond ik een beetje geflateerd, maar ja thats the game. vooral de 0-1 was een mooie, van een metertje of 20 !! Bam !! daarna keurig in gekopt voorzetje en een beetje suffe 0-3. Svennie heeft verdiend gewonnen, succes verder svennie !
pff er zijn echt vel veel poules die nog geen wedstrijd hebben gespeeld...hoe lang kan het duren om 2 lullige wedstrijdjes te spelen...
ik ga proberen om vanavond tegen iemand van mijn poule te spelen. Ik weet alleen niet of kwakmannie nog mee doet, want hij had geen gold lidmaatschap meer. Viktortje007, kan je vanavond vanaf 2000 uur ongeveer, anders morgen in de middag??
Ik ga denk ik zo live gold kopen en viktortje is nu ook wel online. Misschien wil hij nu spelen? Maar ik kan nu nog geen wedstrijd spelen. EDIT: Ik kan volgende week pas mijn wedstrijden spelen.
Vertel mij wat ik word er egt suf van.. kunnen beter gewoon een eredivisie maken nu voor diegenen die actief zijn en de rest en in de eerst divivsie.. ik denk voordat iedereen klaar is met zijn wedstrijden zijn we een maand verder ,en ik zal er niet ver langs zitten..
ik probeer de hele tijd te spelen maar die nosferatu reageert nooit als ie online is en die rolanddinho komt helemaal niej online
Ik moet nog 1 wedstrijd tegen mk plak, hij is alleen al 2 dagen niet online geweest. Weet jij wanneer hij kan spelen, mk katti?