Kijk nog maar eens haha, kben net uit mijn werk namelijk, vanavond kom ik met een oplossing voor een paar treuzelaars die deze competitie bewust/onbewust verpesten !!! Maar nu eerst een :b:
nou dan ben ik beniieuwd hoe het word de oplossing als het goed is trek ik dan ook een pilske open ;P :b:
maar gaan we dan wel na het weekend beginnen met de competitie? Mischien kun je ff kijken wie er van de achterlopen poules nooit aanwezig is en maak je van de mensen die er wel zijn maar niet kunnen spelen een aparte poule?
Als de wedstrijden in de kwalificatiepoules voor zaterdag 07-11 om 23:59 niet zijn gespeeld dan liggen Doncecil,hjd nak,dutch nosferatu en kwakmanie eruit !! Wat betekent dat we verder gaan met een EREDIVISIE !!! de standen hou ik bij op www.fifacompetitie.webklik.nl, als we de uitslagen maar hier opzetten.
Of je moet een beter idee hebben, maar degene die actief online zijn kunnen het beste samen strijden om de EREDIVISIESCHAAL !
Maar als je die 4 mensen eruit schopt dan houd je dus 20 mensen over, dan kun je toch wel 2 competities doen met 10 deelnemers? in plaats van 12 mensen?
ok ook een goed plan, dan zal ik morgemiddag kijken wie er in de Ere en wie er in de eerste div komt te spelen. in ieder geval de eerste van de poule gaan naar de eredivisie.
Sorry DeDaem maar moest na ons potje meteen weg. Was een leuke pot die in het begin zeer gelijk op ging. Maar tweede helft heb ik betere kansen gehad en heb ze gelukkig ook af kunnen maken. Succes verder met de comp! Nu zijn alle wedstrijden in onze poule gespeeld. Onderstaand alle uitslagen: DeDaem-mk katti 1-3 mk kati-svennie1982 0-3 DeDaem - svennie1982 2-4
ik vond het juist wel gaaf dat je 2 competities hebt, zodat de wat mindere spelers ook het idee hebben goed te zijn...je kunt het toch ook zo doen, dat er minder spelers per competitie komen?
2 competies lijkt mij ook het leukste. Mocht het nu echt goed lopen en iedereen doet actief mee is het misschien ook leuk om ook nieuwe spelers toe te laten treden in de eerste divisie??
mee eens, je kan nu al wel zien wie de non-actieve spelers zijn. Gewoon de mensen die nog geen pot gespeeld hebben
Ok,duidelijk, morgen maak ik 2 comps van 10 spelers. dank jullie wel voor de snelle reacties. nog even geduld dus....