Door het enorme succes van Modern Warfare 2 zijn de twee competities wat minder populair ! Maar let wel, we zijn niet gestopt !!!. Dus je kan gewoon doorgaan met je wedstrijden of invites voor wedstrijden sturen. Grzz mk katti
Ik heb mijn xbox live gold code eindelijk ontvangen. Dus ik zal morgen wat wedstijdjes kunnen spelen! Invite me dan maar.
De site is weer ge-update Ik ben trouwens zelf een tijdje niet meer online. Ik heb gister the RROD gekregen
kontschopper - ODST Sniper 5-2 ODST sniper - Kontschopper 0-5 odst sniper =PSG Kontschopper = Schalke
Kwakmannie NL -VS- Burger King NL ( 1 - 3 ) Prima wedstrijd van mijn kant, in de laatste 20 minuten niet door kunnen drukken waardoor Kwakmannie nog de 3-1 kon scoren. Burger King NL -VS- Kwakmannie NL (1 - 0 ) Dit was geen terrechte uitslag, in de 90'ste minuut scoorde ik met de zojuist ingebrachte N'Kufo (kun je nagaan) 0-0 was realistiscer geweest, we kregen allebei ongeveer even veel kansen, en als ik eerlijk ben heb ik geen enkele 100% kans gehad terwijl Kwakmannie er 2 voor goal langschoot. ik heb dus gelukgehad
He ik heb ff een vraagje over deze competitie. hoe lang worden er nog wedstrijden gespeeld? aangezien er al een lange tijd door niemand meer wordt gespeeld. deen volgende ronde lijkt mij nice