DAMN ik heb echt een hekel aan die mensen die perse altijd een goed team willen hebben...net weer zo een flapdrol die zonodig real moet nemen als ik lazio heb en dan bij elk doelpunt uitbundig gaan zitten feesten
Is er een lijste met teams waar ik uit kan kiezen of is elk vier sterren team goed voor de competitie? zag namelijk dat benfica helaas al bezet is thanks
lees de regels van mk katti. je speelt onder je eigen gamertag. dus er mogen bijvoorbeeld 2 benfica's zijn ,want je speelt onder je eigen gamertag savvie
Uh...dat was wel mijn opzet, maar die regel zorgde voor veel vragen, dus heeft iedereen zijn eigen team. In het begin van deze topic staan de teams.
ODST Sniper NL is als laatste toegevoegd. (die had ik idd een invite gestuurd) Voor degene die er niet bij staan, ik kan jullie wel op de reservelijst zetten ?
Ik ben blij dat je zo enthousiast bent, maar een toernooi regel je niet zo snel, daar komt bij dat ik zelfs een baan heb. Zaterdagmiddag volgt de loting voor de kwalificatieronde, dus...... Even geduld aub. En trainen,trainen,trainen natuurlijk