Waarom reageer jij dan in de eerste plaats met ''zwak'' op de reactie van Trysho dat hij zich wil uitschrijven? Misschien heeft hij er wel een hele goede reden voor. Ik persoonlijk zou het ook niet pikken en eerst om uitleg vragen. Ik weet trouwens niet wat de reactie van Trysho op de jouwe was.
Ik denk niet dat er nu nog veel mensen zich gaan aanmelden, kunnen we anders niet gewoon met 20 of 22 man spelen ? Dan kunnen we tenminste al beginnen
Mensen die zielig en zwak roepen zijn zelf zielig en zwak dat ze de mening/beslissing van een ander niet respecteren. Dus de volgende die weer een ander afzeikt zal zielig zijn door een waarschuwing van mijn kant.
Dan is het nog geen reden om dit te doen, laat staan een volle pagina. Laten we het hier gewoon over het Fifa 10 toernooi hebben.
Dus als ik het goed begrijp is AZ weer vrij. Is er dan een mogelijk dat ik switch naar dat team. Of zijn er nog meer mensen die interesse hebben in AZ zijn. Kom op mensen. Nog 2 plaatsen vrij. Deze competitie wil je niet missen!