Ja, is goed jorrit. Even een dag niet online geweest, staat mn hele topic vol met rotzooi. Winnaar van deBeste opmerking van de dag is DAZ Thanx
nou, die twee gereserveerde plekken zijn ook weer open, dus wie wil er nog meedoen, of wie kent er nog spelers ?? Ik zie het wel. . .
Ok, we zijn compleet, ODST Sniper NL, Kwakmannie en Sikory moeten nog een team kiezen, morgen volgt de loting ! wil je alvast de bekers zien:www.fifacompetitie.webklik.nl
In de kwalificatieronde speel je in een poule van 3 spelers. Je speelt 1 keer tegen elkaar. De nrs 1 van elke poule gaan naar de EREDIVISIE De nrs 3 van elke poule gaan naar de EERSTE DIVISIE De nrs 2 van elke poule spelen play-offs voor de laatste 4 plaatsen in de EREDIVISIE, de verliezers van deze play-offs gaan naar de EERSTE DIVISIE De nrs 1 en 2 van de kwalificatiepoules plaatsen zich voor de nationale cup
Hier volgt de loting: Poule A: 1.Ibracadraba 2.Rolandinhoo 3.dutch Nosferatu Poule B: 1.RbBdOs 2.Jorrit010 3.mk plak Poule C: 1.pApzAkkii 2.Burger King NL 3.xDaz Poule D: 1.hdj nak 2.DonCeCil 3.ODST Sniper NL Poule E: 1.svennie1982 2.mk katti 3.DeDaem Poule F: 1.Viktortje007 2.Kwakmannie NL 3.Robbertje44 Poule G: 1.Givenchi3 2.Ralluf 3.CtD Behindangle Poule H: 1.Sirswennus 2.Sikory 3.Kontschopper NL Spreek met elkaar af wanneer jullie de wedstrijden kunnen spelen. hier hoeven we geen week over te doen
Poule E: DeDaem/Hoffenheim - mk katti/Fenerbahce 1-3 3e min. Deivid 0-1 11e min. Obasi 1-1 24e min. Guiza 1-2 45e min. Deivid 1-3 Was een leuke wedstrijd, DeDaem kreeg wel veel kansen maar benutte ze niet. de 1-3 van mij was niet om aan te zien, maar ja ik kwam op een ruime voorsprong die ik niet meer weggegeven heb. DeDaem succes verder Grzz mk katti
GODVERDOMME NIET TE GELOVEN KATTI, 2e helft 6 a 7 open kansen gehad en niks mee gedaan. Gl verder, btw pm voor 2e match was een dolletje
Poule C: 1.pApzAkkii 2.Burger King NL 3.xDaz xDaz en pApzAkkii ik heb jullie toegevoegd aan mijn friend list. als ik jullie tegen kom, of jullie komen mij tegen kunnen we wat mij betreft de wedstrdijen gelijk afhandelen