Nee, gaat vanavond niet meer lukken. En mijn gold lidmaatschap verloopt morgen ook zie ik net. Dus hoop dat het morgenavond nog kan?!
Bedankt! Echt, die 1-0 tegen Papzakkii was ONGELOOFLIJK. De bal werd geschoten door Aimar, schoot door en komt bij Saviola die op de achterlijn de bal met een vaag schot tussen de keeper en de bal er zo in knalt. Ongelooflijk.
gefeliciteerd met je reeks man, ik hoef het niet uit te rekenen want ik heb van jouw verloren (wat ik overigens lichtjes onterecht vondt maarja Benfica is gewoon individueel beter als twente) en ik heb met 2-1 verloren van pApzAkki. dus jij bent dan eerste en pApzAkki 2de en ik 3de. --- ik denk dat ik wel beter had gekunt als ik me ingespeeld had met FC-Twente maar dit bedoel ik niet om te zeiken, jullie hebben gewoon eerlijk gewonnen, het waren 2 mooie potjes.
Maar spelen we nou 4x tegen elkaar of 2x? persoonlijk zou ik 2 keer fijner en realistischer vinden. 2x is net te weinig/genoeg 3x is genoeg (3x12=36) ongeveer 40 wedstrijden, een programma dat gemiddeld wel aardig klopt met echte competities. maar 4x lijk me toch echt de veel (4x12=48 ) iemand btw ervaring hoe lang zown competitie duurt? want eind novemer loopt mij gold af en als de competitie dan nog aan de gang is wil ik zowiezo nog meedoen.
Was erg spannend! Kon alle kanten op. Daarna speelden we nog 2 wedstrijden en die won ik allebei Gefeliciteerd en succes verder!
ik neem bordeux uit frankrijk.. srry van het late reageren hier maar heb de gasten uit poule een friendinvite gestuurd. dus was wel al bezig gr odst
Ja klopt, ik ben erg blij dat ik het eerste potje won. De rest verloor ik steeds met 1 doelpunt verschil. Succes tegen die andere dude