[FIFA10] FC Panini

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WFabian NL, 28 dec 2009.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe laat kan jij fabian?
     
  2. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Frank je was er niet? Ik ben inmiddels offline en fabian ook.
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Had gisteren helaas geen internet en digitale tv meer weet niet hoe dit gekomen is hoop wanneer ik thuis ben dit inmiddels weer werkt! UPC is soms :mad: Ben er in ieder geval vanavond!
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ik ken het, dan hebben ze je perongeluk afgesloten ofzo :emo: stakkers.
     
  6. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, maar vanavond ben ik er weer niet. De superboeren moeten spelen en ik ga daar over 5min. heen.

    Binnenkort kom ik weer vaker online hoor!
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nieuwe hdd is geinstalleerd. Thanks voor de kabel nog Frank. Scheelde mij een hoop wachten. :thumbs:
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Vandaag nog clubd?
     
  9. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dyonko en faab vanavond online voor clubs?
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Faab kom je zo ik en paribus wachten
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nou gisteren ondanks 2 verliespartijen wel goed gespeeld. We hebben denk ik in totaal 10 wedstrijden gespeeld? Volgens mij 6 gewonnen, 2 gelijk en 2 verloren. Gaat de goede kant op.

    Enige jammere was dat we de 2e wedstrijd tegen Ithium de kansen om zeep hielpen door te lang te solo'en (+ bad luck in afronding). Tuurlijk zij speelden met 7 verdedigers, maar we hadden genoeg kansen om te scoren, ondanks dat het lastig voetballen was. Dat frustreerde me wel enigzins. Als we iets doeltreffender worden kunnen we tegen elk team minimaal 3/4 scoren.
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zou inderdaad niet zo kunnen spelen als Inithium... 6-2-2? op ultra verdedigend... Tactisch vond ik hun ook niet die 2de pot 2 kansen en 2 doelpunten. Vooral die eerste was geluk bal op zijn duits naar voren komt toevallig in de voeten van één van hun. Denk wanneer we tegen hun gaan spelen we net zo goed 4-2-4 kunnen gaan spelen.

    En wat je zegt 2de helft hadden we ook geen geluk kopballen op de lat, 2/3 fabian zijn schot van de lijn af gehaald.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    klote dati k de wedstrijden tegen initium heb gemist, kunnen jullie vandaag spelen. Tijdje geleden.
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maybe ben ik er vanavond wel weer even :) zullen we dan ook 7-1-2 spelen?
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    doe maar 8-1-1
     
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    wij hebben wel veel ongeluk met kansen afmaken gisteren zo vaak de lat en de paal geraakt meende wel 3/4 keer door paribus, fabian kopballen op de lat. Slaat soms echt nergens op...
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hoop dat ik daar wat aan kan doen , niet altijd mijn sterkste punt (alhoewel, soms avonden dat niks erin vliegt en soms dat elke kans een goal is:+ denk nog steeds dat het aan de vorm van je pro ligt)

    en tja dat eeuwige aluminium raken bij fifa.. dat is gewoon kansloos van het spel.
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk trouwens eerder dat paribus het raken van het aluminium met opzet doet... Aangezien het erg vaak voorkomt... misschien vindt hij het geluid zo mooi?

    Kan me wel 1 herinneren 100km per uur of zo tegen de lat/paal komt terug in zijn voeten en hop goal.
     
  19. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach we speelden met 5 verdedigers hoor en niet ultra def. Maar gewoon gebalanceerd, jullie speeldde ons in de kaart. nogmaals counteren moet je kunnen en wij beheersen dat aardig, met als keyword 'discipline'. Wij hebben dus geen 78% balbezit, 11 shots on goal enz nodig om een wedstrijd te winnen. Jullie 'blindattackpolicy' werkte de 2e wedstrijd dus tegen jullie, misschien waren jullie zenuwachtig ?
     
  20. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    blindattackpolicy? jullie waren 2de potje erg lucky :) maar goed zo te merken hebben jullie daar een heel ander beeld bij. Jullie spelen met discipline? en maar 5 verdedigers? bij de aftrap zag ik een lijn van 7/8 mensen stijf tegen de 16 meter rand aan.

    Ik zie jullie speelwijze als lucky en ballen naar voor pompen en hopen dat die eens per ongeluk goed valt. Vond ons over beide partijen ook de betere, wij proberen te voetballen alleen voorin komen ze bij jullie tegen een enorme muur. Counteren moet je kunnen maar dit waren voor als nog geen counters gewoon lucky ballen naar voor pompen. En zenuwachtig als jij dat denkt mag je dat geloven meer ongelukkig in de afwerking of we waren in slaap gevallen door jullie ongeinspireerd spel.
     

Deel Deze Pagina