Ik ben vanaf nu t/m volgende week zondag niet meer online, zit dan lekker warm in Turkije *) Succes met clubs!
Als het aan mij ligt kunnen we nog wel 1 iemand gebruiken... weet echter niet hoe fabian hier over denkt die is momenteel een week op vakantie. Heb wel wat vragen Wat is je positie? Any en? Hoeveel is je pro gemiddeld?
Positie: Spits, vleugelaanvaller, CAM. Pro gemmideld: geen idee, volgens mij rond de 80. Heb veel club ervaring: via de Toppers bij de voormalige club van katti terechtgekomen, maar daar werd toen gereorganiseerd dus nieuwe leden moesten toen weer weg.
Ken paribus, goede kerel en ook wel handig nu want kunnen nog weliemand gebruiken. Vandaag kan ik hele dag, al ga ik wel trainen maar dat is maar 1.5 uur lang
Ik hoop dat iemand van ons kan inviten want fabian heeft ons team opgezet.. Zou je kunnen kijken Dyonko wie de mogelijkheid hebben om mensen te inviten? En regelen dat paribus een invite krijgt.
Heb mijn pro aardig bijgewerkt afgelopen dagen Geloof dat hij nu 82 gemiddeld is of zo 2 meter lang sprint sneldheid etc in de 70 strenght 86
Paribus we moeten helaas wachten met inviten tot Fabian terug is van vakantie. Hij en nog iemand die kunnen inviten. Echter is die andere nooit meer online. Hoop dat je even gedult hebt
Mijn pro is nu echt sterk etc aan het worden Wanneer die weer op de flanken komt te staan met clubs. Ga ik hem 1 meter 85 maken. Dan zit hij met alle skills nog steeds in de 80
Je zou ook een andere club kunnen beginnen en fabian volgende week in de club halen ? Kun je in ieder geval verder.... Of hebben jullie al veel gespeeld ?
Niet echt een respectvolle oplossing... Hop zomaar uit zijn team stappen terwijl hij ons heeft aangenomen. Gedult is dan ook een schone zaak Dan maar een weekje geen clubs kunnen we ondertussen onze virtual pro's wat trainen. En tevens hebben we aardig wat potjes gespeelt.
Bedoel ik ook niet respectloos frank, maar fabian kan vast begrijpen dat jullie graag clubs spelen, als een tussen oplossing dus