1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA10] FC Panini

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WFabian NL, 28 dec 2009.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon goed afspreken, beter een avondje niet dan een avond verknallen.
    En met 4 man werkt de taktiek die je voor ogen hebt veel beter omdat iedereen zijn taken dan goed verricht

    Paribus is idd goed, denk dat we toendertijd dom aan hebben gedaan om weg te reorganiseren. Kzou hem (als ik jullie was) any maken.

    Triple is btw erg vooruitgegaan en burgerking ook, ben dus vol vertrouwen over FC Initium
     
  2. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wil niet raar doen maar Fabian en dyonko staan samen in de spits.... op het moment is fabian echt onze top speler qua goals en acties etc helaas moest dyonko zijn pro opnieuw maken waardoor al zijn verdiensten weer op 0 stonden.

    En wat betreft elkaar vinden dat zul je snel genoeg zien weet zeker dat wij gaan winnen.
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dyonko, Fabian en Paribus wat vinden jullie een goede naam voor de club dan?
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    wie is jullie any dan ?
     
  5. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Wij spelen niet met een any laten we altijd door de computer doen.
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Jullie zullen misschien een betere any hebben vindt onze veldspelers weer beter dan burgerking en triple. Vooral Fabian is erg in vorm.

    Zelfs de zwakke schakel Al Habsi heeft doelpunten gemaakt!
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan heb je gelijk, dan winnen jullie dik van ons
     
  8. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Paribus en Dyonko zijn jullie vanavond online?
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof gerust dat jullie persoonlijk beter geworden zijn, zou het misschien een mogelijkheid zijn, dat Burgerking en Triple ook beter geworden zijn ?

    Beter dan je zou denken namelijk, ze spelen de sterren van de hemel

    Tuurlijk de goals,wins, any maken niet uit zoals jij zegt. Maar zijn allemaal onderdeel van Clubs. Als je niet gelooft in de toenemende kwaliteiten van een ander, sta je geestelijk stil. Stilstand is achteruitgang.
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar dan ga jij daar toch ook in mee? Met roepen dat martijn van jullie een betere any dan fabian is. Jij hebt fabian ook niet als any gezien dus weet jij ook niet of hij vooruit is gegaan of niet...

    En bij het begin met onze oude club speelden we ook de sterren van de hemel straks wanneer je rond 2500 punten komt zal dat wel weer anders zijn.

    Wanneer jullie straks 5000 punten hebben dan geloof ik dat jullie er beter op zijn geworden.
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel best vaak tegen fabian dus weet ik dat hij niet beter is dan Martijn, hij is wel goed,begrijp me niet verkeerd. Maar in de voorhoede is fabian 5 x beter dan in de verdediging. Ik vind hem nogal onzeker bij sommige akties. Ik vind dat Martijn wat koeler is en soberder in de verdediging, wat dus leidt tot simpel dekken en bal weer inleveren. Vandaar dat ik op dat oordeel kom. En natuurlijk geloof ik ook dat hij beter geworden is.

    We spelen nu heel vaak tegen +3500 ptn teams, die we ook winnen
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    We zullen wel zien wanneer we tegen elkaar spelen :) dan kunnen we een eind conclusie gaan trekken.
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, we wachten af wanneer beide teams compleet zijn en dan maken we een afspraak
     
  14. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dyonko en Paribus zijn jullie vanavond online? Dan kunnen we in party chat even een naam bedenken voor de nieuwe club. Fabian is hier akkoord mee :) dan kunnen wij tenminste weer clubs spelen.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben vanavond tussen 18.30 en 21.00 online. Nieuwe naam: Panini United? O-)

    'je weet wel: van die voetbalplaatjes' :D

    Edit: overigens wil ik ook best any spelen btw. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  16. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb je gamertag toevoegd wanneer jij en dyonko online zijn zal ik jullie uitnodigen voor party chat en kunnen we een nieuwe club starten.
     
  17. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    katti klopt, ik ben onzeker
     
  18. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    lijkt me prima. :)
     
  19. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Fabian zoek even een xbox met fifa 2010 daar in turkije en kom vanavond gewoon online ok?
     
  20. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigend wel ja, vind ik. Maar dat vind ik en als jullie dat niet vinden is het toch prima ?
     

Deel Deze Pagina