Katti leeghoofd, flikker op! Ik was een weekendje weg, dus vandaar dat ik er vrijdag tot en met gisteren niet was. Vanavond en morgenavond kan ik weer.
ik ben er vanavond wel! Als we nou optijd zijn. Kunnen we misschien wel een potje tegen die leeghoofden?
Weer geen clubs dus wanneer gaan we weer eens spelen? Deze week zal weinig worden denk ik! En dyonko leef jij nog wel?
uhu als je onze club bekijkt kun je wel zien dat we ongeveer 1 wedstrijd per maand spelen.... daarom hebben we nu ook bijna 5000 punten
Je speelt in een toneelstuk dat Panini heet, hou toch eens op ! Iedereen weet dat jullie niet de talentvolste fifaspelers zijn, dus doe je masker af en stop met het noemen van je puntjes !!
Heb ik dat gezegd dan? Ga alleen op het stukje in wat jij hebt gepost. Het aantal punten wat wij hebben hoeft niks met goed/slecht spelen te maken hebben. Maar als wij ons talent met fifa moeten vergelijken met die van jou... dan heb ik geen benaming hoe ik jou skills moet noemen weet wel dat een zak aardappelen nog beter zal presteren. Tip wat Makaay heeft besloten na dit seizoen zou ook een hele goede keuze voor jou zijn