1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA10] FC Panini

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WFabian NL, 28 dec 2009.

  1. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Maar goed Fabian speelt nog amper any dus wat maakt het uit... Fabian heeft nu een echt neusje voor de goal... weet niet meer hoeveel het er waren maar elke wedstrijd wel 1/2 goals van hem.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fabian is onze suarez, maar dan trefzekerder. Ik ben de hele dag online btw. Naam team: Panna Power Force Squad xD
     
  3. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Fc Tranquilo?
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Zullen we straks een naampie verzinnen. Van wat er nu allemaal voorbij komt wordt ik niet vrolijk. :+

    Nou toch een paar ideetjes dan:
    FC Tutti Frutti
    FC Stampot
    SC Lood om oud IJzer
    Veni Vidi Vici (VVV \o/)
     
    Laatst bewerkt: 6 jan 2010
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    FC Panini vond ik welleuk
     
  6. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Fc De ijzeren heinen (auke de sloper woont bij mij in leeuwarden vandaar de naam hehe) voor de mensen die het niet weten was een programma bij man bijt hond.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    fc spakenburg:+
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dyonko, Kontschopper: vanavond weer clubs?

    Gisteren goed kunnen oefenen, zijn we vandaag mooi klaargestoomd voor het echte werk. :+
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik ben er vanavond wel weet alleen nog niet hoe laat heb om half 8 s'avonds eerst een sollicitatie gesprek daarna zal ik online komen :).

    Moeten wel eens denken wat nou de perfecte opstelling zal zijn..
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ben er denk ik wel voor om in ieder geval met 2 verdedigende middenvelders te spelen (controleurs als het ware). Dan kun je wat meer pressie zetten als de tegenstander de bal heeft op onze helft, en de steekpasses onderscheppen.

    Ik vond onze 4-2-3-1 opstelling best aardig werken. Andere optie is 5-4-1, waarbij je dus met 1 echte diepe spits speelt. Maar goed, in clubs is het als any gewoon lastig verdedigen omdat al die verdedigers zo slecht zijn (vooral erg langzaam/sloom). :+
     
  12. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Denk dat 4-2-3-1 idd redelijk goed is... gisteren ook wel pech hoor eerste potjes met jou er bij gelijk tegen mensen met 3000+ punten en pro's van 90 gemiddeld of zo.

    Misschien is het mogelijk die opstelling wat te fine tunen, zodat die verdediging misschien niet zo achterlijk doet?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2010
  13. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Ging wel lekker gisteren :) na de eerste teleurstellende avond. 4-3-3 heeft echt wel mijn voorkeur! Paribus is ook echt een aanwinst snap alleen nog steeds niet hoe het kan met iemand van 1m60 2x een kop goal te maken die laatste wedstrijd hehe. Ik ga ook proberen wat simpeler te spelen als any ballen weg knallen wanneer dit moet! En via de flanken bouwen. Nog zo'n avond als gisteren en we staan weer positief :) Al moet ik wel zeggen dat wij steeds pech hebben met hoe de tegenstander ballen mee krijgt etc. Maar goed vond het gisteren leuk en daar gaat het om :)
     
  14. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jij zegt, dat die verdediging steeds uit elkaar word gerukt of dat een verdediger net niet lekker meeverdedigd ligt denk ik ook een beetje aan hoeveel punten je tegenstander heeft en hoeveel punten je club heeft. Als je steeds beter word ga ik ervan uit dat je gemiddelde van de rest uit je team ook beter word?
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoop het wel... onze verdedigers lijken soms echt een stel nono's. Wanneer we dan tegen iemand spelen met 3500 punten is meestal elke afvallende bal voor de tegenstander etc... Erg irritant.
     
  16. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik wens jullie succes met de pot voor Vrijdag/Zaterdag! Hoop dat we er wat leuks van kunnen maken. Ga nu weer verder met leren. Zit nog op school tot 16;15....
     
  17. WFabian NL

    WFabian NL Active Member

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    pot voor vrijdag/zaterdag?
     
  18. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Staat nog niet vast wanneer we tegen FC initium gaan spelen.... maar het wordt wel eens tijd toch?
     
  19. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Don't mess with little dirty harry! :lol: Die twee kopgoals waren van dikke kwaliteit. :9 Ze zaten er allebei echt lekker in. Wel vreemd idd dat ik ze uberhaupt kon maken met mijn kleine pro! :+

    Voor mij wordt alleen in het weekend spelen lastig, ik kan alleen zaterdagochtend (tussen 10.00 en 13.00). Voor de rest zit ik bij mijn vriendin. Volgende week kan ik de meeste avonden wel denk ik. Heb dacht ik niets bijzonders gepland staan nog.
     

Deel Deze Pagina