weekend spelen is voor mij ook haast onmogelijk , zaterdag werken daarna naar vrienden of vriendin en stappen. zondag bijkomen daarom altijd pas zondagavond online
Sorry gasten, ben van 22uur tot 23.20 online geweest, maar toen hakte de eerst werkweek van het nieuwe jaar erin, dus ben ik mijn bed ingedoken. Ik kan vandaag wel tot 14.00 ong. Kunnen jullie?
Die van mij is inmiddels ook een stuk beter. Ik heb ook een aantal kenmerken vrijgespeeld. Hoe speel je de superverre ingooi vrij? Een minimaal aantal keer ingooien?
Voor die ingooi heb ik het volgende gedaan: Gewoon quick be a pro match, mezelf op de linksachter gezet bal steeds bij de lijn vast houden en de bal over de lijn laten tikken. 10x een ingooi nemen krijg je verre ingooi dit nog een 10x doen krijg je super verre ingooi
Zal mijn vriendin lief aankijken hopen dat ik ook een paar potjes kan doen! Al Habsi is nu 83 gemiddeld ben benieuwd hoe die speelt met clubs.
Wat is de beste opstelling om met ons 4en te spelen? Ik zat zelf te denken aan: ----------( 1 )--------- ( 2 )---( 3 )-( 4 )---( 5 ) ----( 6 )--------( 7 )--- ( 8 )----------------( 9 ) ------( 10 )---(11)------- 1: Keeper 2: Rechtsachter 3: Rechter centrale verdediger 4: Linker centrale verdediger 6: Rechter verdedigende middenvelder 7: Linker verdedigende middenvelder 8: Aanvallende middenvelder Rechts (Paribus) 9: Aanvallende middenvelder Links (Kontschopper NL0 10: Rechters spits (Dyonko) 11: Linker spits (Ctd Behindangle) Lijkt mij persoonlijk de beste opstelling voor met zijn 4en ik hoor het nog wel! weet echter niet of deze opstelling mogelijk is?