Het maakt mij ook niet zoveel uit. We moeten denk ik maar weer even wat experimenteren nu we met zijn 4en zijn. We zien dan vanzelf wel wat goed werkt enzo. Mijn speler is op het moment erg snel, met goede voorzetten. Bovendien is hij nu gewoon 1,83 en niet meer 1,65.
Ik zoek ook weer wel een club eigenlijk, speelde eerst in Dutch Lions (zo heette ie geloof ik). Als ik er bij kan hoor ik het wel
Jep...nu krijgt ie ook geen kusje meer. Hij start niet meer op, ik ga het zo nog ff proberen als ie wat is afgekoeld, maar ik denk dat het over is.
Na het verwijderen van de cache doet hij het tot nu toe weer 15 min. Even aankijken nog dus. Misschien was dat het probleem....
Ik ben denk ik niet meer online ga nu tv kijken met de vrouw.... had al gezegd dat ik ging stoppen omdat iemand zijn xbox kapot is gegaan.
Hij doet het nog steeds, komen jullie online? Ik wil het wel weer proberen met fifa? Als hij daar weer werkt heeft het legen van de cache de truck gedaan. ah ok: dan probeer ik het zelf wel even offline.
Ben er morgen avond denk ik wel weer ieder geval sorry! Dacht dat paribus niet meer online zou komen en zijn xbox echt dood was!
Nee hij is echt dood. Zodra ik er een spel in gooi krijg ik na 2/3 min. mooi een vastloper en bij reboot 3 rode ringen. Dat wordt dus een nieuwe kopen helaas. Edit: ik ga vandaag een nieuwe kopen dus ben er vanavond gewoon weer bij.