Ik wil wel een oefenpotje tegen je doen Kan ik zien hoe slecht/goed je bent ! Ik voeg je wel toe als je goed vind...
Ik ken heel die gozer niet. De edit en post time is precies op hetzelfde tijdstip. Lees dus eerder dat hij twente wil dan jij. Kan er ook niks aan doen helaas. Hoef je je niet gelijk zo kinderachtig te gedragen!
Helaas we zitten vol. Kan je wel op de reserve lijst zetten voor als iemand de 1e ronde niet mee kan doen. Wil je dat? Je bent nu groningen dankzij Fiasco. Maar post voortaan normaal want ik ken persoonlijk niemand van dit forum en trek niemand voor. Dus als je straks ajax of psv loot is het niet mijn schuld. Dat je dat maar ff weet
Gebruik gewoon de XBW Verloter. Alle teams erin stoppen, en dan elke keer loten. Eerste 2 die je loot tegen elkaar enzovoorts.
De loting is al gedaan, dit is de 1e ronde. Zoek ik de startpost op tegen wie je moet spelen. - - - - - - - - Deze wedstrijden moeten voor maandag gespeeld zijn. Kan je niet, meld het van te voren dan kan iemand anders voor je invallen!
Hmm Ajax uit ALTIJD lastig... DAZ, wanneer kan je_0/ Zal je vanavond wel alvast toevoegen. Greetz Asterix