Je moet me maar even een bericht sturen als je een wedstrijd wilt spelen als ik online ben. Zal je even een vriendenverzoek sturen. FIFA hopelijk morgen binnen.
Ralluf, wanneer wil je? Vanavond haal ik FIFA op, dus een dagje trainen is voldoende.. Ik kan dus donderdagmiddag en avond, en vrijdag de hele dag .
Ah shit, slechte pot van mij. Die goal van jou had echt nooit mogen vallen. En die abnormale kans van mij in de tweede verlenging moest erin. Maar goed, gefeliciteerd. Quansah bij mij had geel, maar of het nog uitmaakt. Goal makers vergeten op te schrijven.
Mars NL (Feyenoord) reageert niet op mijn berichten. Heb al enkele berichten gestuurd wanneer hij kan, maar hij stuurt niks terug.
Helemaal mee eens, goed gespeeld Daz! Uislag een beetje geflatteerd, Willem II heeft wel een paar goede kansen gehad 3-1 of 3-2 was een beter beeld van de wedstrijd geweest Groeten Asterix
Klopt, die ene actie met die lob op de lat was heerlijk. Jammer dat die er voor jou er niet in ging. Ik ben benieuwd wie mijn volgende tegenstander wordt.
fcdanny: Mars NL is online en ik stuur berichten etc. Maar hij stuurt niks terug, dus het ligt niet aan mij als deze wedstrijd niet gespeeld word.