1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA10 Toernooi-Centrum

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 23 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gast is pas net aangemeld op dit forum... Hopen voor jullie dat hij af en toe online is..
     
  2. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    iederen verdient een eerlijke kans, als hij hem verkloot wordt hij uit het Toernooi Centrum gegooid en is dat zijn eigen schuld.
     
  3. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook :D
     
  4. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Katti hoe zit het met de punten? In 2 toernooien ben ik al verder geloot zonder te spelen. Ik krijg dan geen punten voor het klassement hier is ook niet echt eerlijk toch :)

    vorig toernooi tegen daz omdat hij zijn fifa had verkocht. (waarschijnlijk als de wedstrijd werd gespeeld had ik nooit gewonnen)
    Nu het special toernooi weer verder zonder te spelen en dus geen punten.
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2010
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is idd kut voor je, maar niet spelen en toch door is geen punten, sorry

    Ik begrijp dat je er van baalt nu jou dat al 2 keer is overkomen. Ik hoop dat het niet meer bij je gebeurt
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja maar is het ook een optie om ook een optie om de gemiddelde punten erbij te zetten.
    Want de hele top 5 heeft nu al 2/3 toernooien gespeeld terwijl ik er maar 1 heb gespeeld en er maar 1 heb kunnen spelen omdat er maar 1 FIFA WC Toernooi is geweest.
     
  7. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Dan is dat punten systeem toch ook nergens op gebasseerd? Beetje nep vind ik het dan als ik het mag zeggen. Denk dat die anderen dat ook niet zo tof zouden vinden...
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is sowieso al onzin eigenlijk, het gaat er nu eigenlijk deels om wie de meeste toernooien speelt. Als je het eerlijk zou willen doen zou je ook het aantal wedstrijden/toernooien gespeeld er achter moeten zetten, maar dat is ook weer teveel werk.

    Looney, nu spelen voor het toernooi?
     
  9. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel zo. Maar het eerlijkste is met punten spelen, zoals in real world. Dat is nu wel een beetje moeilijk gegrepen, maar het is allemaal nog niet zo duidelijk. Komt nog wel denk ik!
     
  10. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik vindt het wel eerlijk dat je punten er niet bij komen als je neit speelt, dat het looney 2x overkomen is is gewoon domme pech.

    Het zou echter wel mogelijk zijn voor katti om het aantal gespeelde wedstrijden per deelnemer erbij te zetten, dat is helemaal niet moeilijk te traceren.

    en mischien kun je op die manier ook wel een stand maken met de persoon die relatief het meeste punten heeft gewonnen, wil je daar eventueel wel mee helpen katti??
     
  11. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    Tjah was niet dat ik niet wou spelen :) beetje nep als je zo 2x je kans op punten misschien mis loopt.
     
  12. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    bijde kanten op is het oneerlijk ;)
     
  13. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch vind ik dat je wel een beetje gelijk hebt, als je tegenstander niet komt opdagen in het echt win je met 3-0 (of zoiets)


    Ga als Fifa11 er is een andere manier bedenken, bijv. die gemiddeldes, en toch punten als je tegenstander niet komt


    Nog meer tips, negatieve kritiek of postitieve kritiek ?

    Het is niet erg als je ergens niet mee eens bent mensen, gewoon posten in dit topic, probeer wel op een nette manier kritiek te geven zoals bijv. Looney en Alpine


    @House: hulp is aanvaard ;)
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog animo voor een FifaWorldcup 2010 toernooi (16 spelers, knock-out)) voor dat we hem in de kast leggen en het Fifa11-tijdperk aanbreekt ?
     
  15. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé ik sta er nog niet bij: RobinhoNL/SelsedoNL/Fifa10-straks Fifa 11
     
  16. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Katti, kan je mij erbij zetten?
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je staat erbij :thumbs:
     
  18. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    And the winner is ...........

    GPA-Award is voor House


    Rien gefeliciteerd jongen, knap gedaan :thumbs:

    De GPA-eindstand staat in de startpost, bijgewerkt en al
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Katti, ik sta nog steeds op de startpost op SqueezedToob95. Maar het is TobiasBB, dus als je dat even wilt veranderen.
     
  20. House

    House Literear Terrorist

    Berichten:
    1.161
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_\o/\o/

    Dankje ^^

    denk niet dat dat nog wat uitmaakt, aangezien we volgend seizoen verder gaan in het fifa 11 toernooi centrum ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina