Was een mooie wedstrijd die vrije trap was geen fout, die gaan er altijd in op die manier in fifa 10 en wij speelden ook nog ff zonder any, martijn zijn controler begaf het XD jammer dat de volgende wedstrijd niet lukte edit: update @ startpost.
Probeer het wel xbw te houden, ik zei gisteren dat het goed was omdat ibra hier ook weleens rondhangt. Dus maar gelijk een regel: Minimaal 2 xbw leden in een club, anders ga je de ranglijst uit !
Ibracadraba gaat de club ook joinen, maar hij is voor een week naar Zwitserland. Ik ga de club thread al maken.
Ben het wel met je eens, maar als er vreemde spelers in een xbw team komen, moet je ze wel een kans geven om actief xbw lid te worden , zoniet kunnen we ze alsnog uitsluiten, maar xbw onderling blijft het leukst
Die anderen zijn Engels, dus ik blijf bij mijn mening. Bedankt voor het compliment, en vanavond een match tegen jullie!
Die van mij ben ik niet heel trots op haha, heb al een vraag bij Reuj neergelegd of hij voor ons een logotje wil maken. Vind die van de Toppers namelijk erg mooi.
Was volgens mij gewoon een 'grapje' van meowth, vandaar die smiley er bij. Maar dan hoeft Fabian nog niet zo dom te reageren. Maarja, hij is natuurlijk ook een hele grote jongen hé!