Persconferentie:
Even een uitleg waarom ik deze spelers op desbetreffende plekken heb gezet:
RB: fcdanny, teamplayer pursang, maakt niet uit waar je hem neerzet, zet zich ten alle tijden in voor het team, vroeg in een vroeg stadium al om de RB positie, waaruit blijkt dat hij vóór de wedstrijd al een teamspeler blijkt. Good luck danny
LB:mk katti,
CV: Ralluf, kent het spelltje Fifa goed, vooral het relaxte uitverdedigen (beter twee stappies terug dan één vooruit) wordt gezien als een zeer functionele manier van verdedigen zonder dat de rest zich zorgen maakt, Go Ralluf.
CV: Altijd rots in de branding geweest bij Initium als Any, weet goed wat samenwerken is en is niet bang om in te grijpen, lijkt mij naast Ralluf een zeer bekwame CV, Succes Martijn !
LVM/RVM: twee mensen die ik niet ken, maar de gok om ze daar neer te zetten is niet super omdat als ik zie aan de bijdrages die ze leveren aan de verschillende Fifatopics, dat ze wel echte liefhebbers zijn. Jojo clubgenoot geweest van Viktortje(fifa die-hard) weet wel wat clubs inhoud en Vato met z'n Reflexclan, mag niet anders spelen dan voor één opdracht in één team. Succes mannen !
LAM/RAM: Twee jongens met een groot hart voor Clubs, bij Panini vaste krachten die via de flank de bal bij hun spits(Dyonko, jammer dat hij geen gold heeft) proberen te bezorgen, ik denk dat zij die positie zeer goed kunnen vervullen, voor jullie geldt ook veel succes.
CF: House, goede spits die meer assist verzorgt dan goals maakt (al gaat dat ook erg goed) zeer goede tacticus wat betreft de speelstijl, cijfert zich weg voor de echte spits, wat blijkt dat hij een echte teamspeler is
SP: Ferron, al wat grapjes over gemaakt door anderen maar de paar keer dat ik hem zag spelen was duidelijk dat hij in de punt moest, is erg scherp, legt de bal gerust klaar voor een ander en is een gretige spits, ferron succes, je weet je opdracht voor deze positie he ?
Reserve: Dyonko (mits er een trial beschikbaar zijn)
Zeer gretige en goede spits, staat heel vaak op de goeie plek, maar omdat hij reserve is, moet hij genoegen kunnen nemen met een andere plek (als iemand niet komt opdagen
Laatst bewerkt: 18 jul 2010