Werd een beetje te druk, ging teveel tijd inzitten. Ik wil weer eens kunnen gamen @Daz: wij zijn een vaste club, zonder mensen die af en toe mee willen doen. Maar ben je geintereseerd in een positie ?
ik ben er ook na 22:00 wel en reuj ik had die foto in de prof bewerk pagina gemaakt met me telefoon en daarna via imageshack geupload! daar staat de pro er het mooist op!
Aha..Meira ook op xbw, wat betekent dat we hier onze afspraken kunnen maken. Na 22:00 uur ben ik er dus en meira Nu nog een any, reuj of Ralluf ? Viktor is nog op vakantie dacht ik
Jammer, want ik zou ook graag wel eens één keer willen spelen, kijken hoe dat is want het lijkt me echt supertof! Ik heb de komende maand bijna altijd rond de middag (15:00-17:00) tijd, maar neem aan dat jullie alleen maar 's avonds spelen? Ben ook geen keeper dusja. Én ook nog geen achttien plus, dus kan dan sowieso niet. Maar als er ooit een basisspeler 'geblesseerd' () is, en ik ben online, mag je me altijd vragen natuurlijk. Succes met uwe club, leuke spelers!
Meiracker has left the building en ik heb ook een contract geaccepteerd bij een actieve gezelligheidsclub. Sorry Boyzz
Het waren 10 fantastische dagen! (Waarvan ik er 8 op vakantie was) Ik zoek nu dus een club, het liefst één met meer dan dan 5 leden.