uhu. ik begrijp hem, bij deze stop ik dan met de discussie. iedereen een fijn toernooi verder, ik speel half 10 de wedstrijd tegen khelifi030 * UPDATE helaas was je offline, wanneer zou je weer terecht kunnen?
+1 Het is trouwns toch te triest voor woorden dat je foto's van uitslagen moet gaan posten, omdat mensen gaan liegen over de uitslag van een spelletje..
via xboxlive al geprobeerd, en dan bedoel ik geen friendrequest maar een pm waarin je uitlegt dat je tegen elkaar geloot bent enzo
beste katti, heb de laatste dagen alleen maar in t verkeerde topic gekeken en gepost... ik zie dat ferron al tegen een ander gespeeld heeft. Mag ik nog wel meedoen aan de andere?!
Het duurt allemaal een beetje lang met die bryann hebben hem op deze site gevraag bericht gestuurd en uitgenodigt via xbox maar hij laat niks horen
ja als je voor deadline speelt is er niets aan de hand, je hebt al wel een gele kaart, dus beter opletten in het vervolg
Oz_1991: Kan je vanavond of morgenavond. Of anders vanaf 16.00 op vrijdag. Of zaterdag de hele dag. Zegt het maar?
Beter iets eerder, half 1 komt beter uit. Ook nog is eredivisie tijd Ik kies trouwens schalke 04, dus als jij een ander team dan deze kiest graag. Zoniet ook geen probleem. Ik zal blijven posten tot die zondag zoiezo