Goede wedstrijd inderdaad. Al had ik wel veel moeite met het creëren van kansen. Maarja. Succes verder!
Ja man, ik zat te twijfelen maar koos toch voor psg, misschien kon ik met galatasaray meer kansen creëren
Je weet maar nooit he : Ik zelf ga gewoon door met Besiktas, Quaresma voor en Guti midden speelt best lekker weg \o/ Succes voor het volgende keer
Hebben jullie mensen op de reservelijst voor als er iemand niet komt opdagen? Zo nee, dan ben ik nummer 1 op de lijst.
1ste wedstrijd SonnyB4 - Jorrit010 is in een 1-1 geeindigd. Die kopbal op lat, aaaaaaargh! Leuke wedstrijd, veel kansen, helaas beiden niet benut. We proberen vanavond de 2de wedstrijd te spelen. Als dat niet kan, zullen we zondag moeten want hij is zaterdag de hele dag weg. EDIT: Oops, verkeerde topic.
Ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar hoe zit het met de teams, mag je gewoon zelf een team kiezen en dan in de andere ronde weer een ander team kiezen?
Een team van 3,5 of 4 ster maximaal. En je moet blijven spelen met die ene team wat je als eerst had gekozen.
heel erg vervelend, maar jij hebt je best gedaan, nu is het wachten tot de deadline en dan ben je alsnog door