Ja erg jammer, ik kon nog wel doorspelen eventjes maar toen zag ik jou naam niet meer dus speelde ik volgensmij gewoon tegen pc.
ik had hetzelfde, alleen je bewoog niet meer dus het stond op een gegeven moment alweer 1-1. vanavond weer proberen?
Ja denk het wel dan maar. Jammer want ik stond al met 1 been in de volgende ronde En voor de andere mensen op dit forum: Het probleem was dat de verbinding volgensmij werd verbroken, mijn beeld stond gewoon vast en na een minuut of 2 deed hij het ineens weer maar dan tegen de pc. Kan dit liggen aan dat er niet genoeg poorten openstaan bij hem of bij mij? Mijn firewall staat wel gewoon open dus daar kan het niet aan liggen.
ik moest voetballen om 2 uur dus ik kon niet vandaag ik ben maandag en dinsdag vanaf 10 uur sochtends online
De wedstrijd is niet meer overgespeeld vanavond, deze week kan ik ook nog wel. Heb vakantie dus alle tijd. Hoor het wel.
Aaah geweldig, ik heb tentamenweek wel deze week, maar dat is niets meer dan alleen beetje duits voorbereiden, en een herkansing voor mn propedeuse, maar dat komt allemaal wel goed.. Zeg maar wanneer je tijd heb, dan zorg ik dat ik er ben!
@pimkooy Die kwam van een geweldig schot van Emanuelson die jou keeper uit tikte. Moet wel tegen je verlies kunnen he
in de avond kan ik meestal niet dus moeten we een x smiddags of sochtends doen zeg maar waarneer je kan