nee ik ben ff bezig met mijn huiswerk man, ik moet ook nog vet veel woordjes leren voor engels, doe eerst ff me huiswerk en dan ff cluppen/die wedstrijd spelen ga ik daarna die woordjes doen
ultrass91boy heeft tegen mij net zijn wedstrijd gewonnen 1ste partij twente - anderlecht 2-2 2de partij anderlecht - twente 1-1 3de partij twente - anderlecht 4-2 nog veel succes verder !
Svennnn15 ( Anderlecht) 2-2 (Twente) I Sneijder I 10 Svennnn15 ( Anderlecht) 1-1 (Twente) I Sneijder I 10 Svennnn15 ( Anderlecht) 2-4 (Twente) I Sneijder I 10 Hele spannende wedstrijden ! Hele goede tegenstander Bedankt.
Ik moet nog spelen, maar ik weet helemaal niet wie het is. Trouwens, ik heb tot 8 ofzo de tijd. Heb echt ziek veel om te leren. Ik wil echt spelen, maar ik ben hem helemaal niet tegengekomen op het forum.
Ja, volgens mij ook. Bij ons werd het ook een gelijk spel, beslist met de penalty's. Jij moet tegen, Emiel1337.
Penalty's is gay, puur random wie er door gaat. Als je nog een wedstrijd speelt, wint de betere tenminste.
PimLaden - mk katti 2-0 Meer spannend dan mooie wedstrijd, gingen lange tijd gelijk op en kregen allebei niet echt 100% kansen. In de 65ste minuut was het Dzeko die raak schoot 1-0. In de 88ste minuut brak Stoch door op rechts en was het 2 aanvallers tegen 1 verdediger ware het niet dat Stoch een slap passje gaf op Niang, die dus onderschept werd door een verdediger van Wolfburg. in de laatste minuut stelde Pimladen zijn plaats in de volgende ronde verder door de 2-0 te scoren met Grafite. Al met al een leuke pot en een verdiende winnaar moet ik toegeven. Pimladen succes in de volgende ronde
Thnx voor de info. BTW Katti. Dus gewoon standaard 90 min, gelijk spel is verlenging, daarna gewoon penalty's neem ik aan toch.
Nee, hij zegt: 'Bij gelijkspel, een replay'. Dus wanneer er geen winnaar is, zal de wedstrijd opnieuw gespeeld worden.
Ja klopt maar we hadden dan gewoon penalty's moeten nemen,maar omdat je zei dat het 2 wedstrijden waren.
Jerridivinici - House ( 2-0 ) Everton - Schalke 04 kan maar een ding zeggen, en dat is dat hij gewoon terrecht door is, met everton heb je wel een lekker team hoor Ik ben amper over mijn middenlijn geweest, dus ik zeg: succes in de volgende ronde man
Er is wat twijfel ontstaan over een gelijkspel Na een gelijkspel speel je gelijk een nieuwe match. Dit omdat meerdere mensen liever geen penalties willen Dus geen verlenging en penalties