help help !! MK KATTI er denkt hier iemand zomaar free win te krijgen. ik heb nog nooit tegen hem gespeeld, zie foto. ik heb je op xbox toegevoegd, neem graag contact met me op , als je online ben. grt rosso
ten 1e, moet je ranked spelen.( omdat je team ge'edit' kan zijn ) ten 2e, hoe moet ik dan bewijs hebben nu ?? hij kan zoveel zeggen.. als ik eerder was met poste. had ik nu gewonnen??? haha jij vind je zelf wel grappig. IEDEREEN ALVAST NEERZETTEN DAT DIE HEEFT GEWONNEN!!! MK KATTI , STUUR ME ANDERS PM OF XBOX gr rosso
Je komt altijd wel zulke soort toestanden tegen. Hoe is het mogelijk om met een friend een ranked wedstrijd te spelen dan? Want dan heb je altijd het bewijs van de uitslagen.
Ja, je kan hem gewoon uitnodigen via Leaderbords-->friends-->invite to game. Daar kan je dan instellen dat je ranked wilt spelen. Wel triest dat dit nu alweer gebeurd..
http://www.ea.com/uk/football/profile/stats-more/360/FC I Rosso http://www.ea.com/uk/football/profile/stats-more/360/Sjarrl NL Vergelijk maar ...
Team Used Final Score Team Faced Opposing Player England 2 - 1 Spain BRIAN2REAL England 3 - 0 Manchester United Dr Hobo Bob England 1 - 0 Chelsea N7 MaRkiNo MK England 0 - 1 Brazil GregOmac51 England 2 - 0 FC Barcelona J MoV England 1 - 1 Spain xXxFran87xXx England 4 - 3 Sunderland FunnierCaesar England 3 - 3 Real Madrid tdogpimpin England 7 - 3 Real Madrid Sylling senior England 2 - 1 Argentina ntbn
Ik kan van de van de partij zijn tegen Tugadimitar. Denk dat ik op zijn vroegst in et weekend kan. Moet tevens ook nog xbox live aanvragen. Iemand nog een code voor een maand Let wel op mijn gamertag is generationq87. Forum naam hier is Pimkooy. Groete!
Dan hebben we dit gezeik niet @ iedereen :Ga dus gewoon ff de wedstrijdlobby in en stel in dat je een emailtje krijgt, bij twijfel post je dat emailtje
Ik zou graag willen zien dat de wedstrijd tussen Sjarl NL en the Phantom overgespeeld word met een ranked match. Ik heb beide PM's gehad en tot deze conclussie gekomen omdat ik zo iemand het minst benadeel. Sorry voor degene die al dacht door te zijn, maar een wellus/nietus spelletje zie ik niet zo zitten.
bedankt mk katti voor je reactie. sjarrl kan je mj bericht sturen op xbox live of een reactie op dit forum plaatsten, wanneer je wil spelen? zodra we gaan spelen , kom wedstrijdlobby's en dan mijn land gr rosso.
Haha, kerel ik had gedacht dat je toch wat sportiever zou zijn dan dit. Het was inderdaad een unranked potje waarbij we allebei een 4 sterren team hadden. Helaas kan je niet echt tegen je verlies en probeer je zo je gram te halen. Ik ga de wedstrijd niet overspelen tegen zulke mensen als jij die zomaar wat loopt rond te ouwehoeren dat ik hier over zou "liegen". Ik deed mee voor de fun, maar als er kansloze mensen als jou meedoen laat dan maar zitten.