1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa11 GPA-October Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 17 sep 2010.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Alpine it is!

2. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet mijn team al :)

3. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ja ik denk ik ook:p
    En Katti, is het ook dat uitdoelpunten meer tellen voor de uiteindelijke score?

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan ook niet wachten, veel bekende members.

5. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk tellen alle doelpunten maar voor 1 uit of thuis

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    In het tournooicentrum staat dat alle wedstrijden ranked gespeeld moeten worden, hier zeg je dat het unranked moet zijn..?

7. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zouden we de wedstrijd ranked spelen? wat voor een nu heeft dat?

8. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zodat je niet spelers kan transfereren en volgens mij kan ik het nakijken in geval van discussie.

Disconnect is nl 3-0 verlies en voordat dan beide partijen zeggen dat de ander leavde kan ik het checken. Dus ranked we play

btw tellen uitdoelpunten niet dubbel

9. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Unranked kan je in principe de spelers beter kunnen maken, maar ik denk niet dat iemand dat doet. Zal wel erg triest zijn..

10. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je weet het niet he ? Laten we het zekere voor het onzekere doen. Stel je voor dat je er een discussie over krijgt, dan kun je jezelf wel voor je harses slaan , toch ?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Niet iedereen weet hoe je ranked iemand moet invite, dat gaat ook voor wat problemen zorgen..
    Zijn overigens nooit problemen geweest met unranked, dus waarom zou je het nu veranderen?

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo moeilijk is dat niet hoor, je kunt in het beginscherm van 'invite a friend' de wedstrijd vrij eenvoudig op ranked. En in het verleden zijn er wel een paar gevalletjes geweest van discussie. Ik begrijp de comotie hierover eigenlijk niet ? Ik wil graag dat het op een eerlijke en profesionele manier gespeeld word en probeer hier dus wat zekerheid in te brengen, niet alleen voor de deelnemers maar ook voor de sponsoren. één sponsor verhoogde zijn bijdrage na het checken van de diverse toernooitopics. Ik zou me kunnen voorstellen dat, als er onnodig veel discussie over iets is, de sponsor geen zin meer heeft om een prijs weg te geven. Het zal ongetwijfeld voorkomen dat er unranked word gespeeld, en dat is ook niet zo erg, maar als er discussie volgt over die wedstrijd over disconnect van speler A of speler B , dan baal ik wel dat ik het niet na kan kijken. Dus probeer gewoon de wedstrijden 'ranked' te spelen a.u.b.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk hebt uitgelegd. Vragen kosten niets maar probeer je wel te houden aan de regels, dat werkt het beste ;)

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Je kan ook gewoon met zijn tweeën voor het duel afspreken, dat je alles fair doet. En dan offline. Ik wil namelijk niet ranked, want ik ga proberen zo goed mogelijke score te halen. En als er dan losses staan die ik eigenlijk ook unranked had kunnen doen...

14. ultras91boy

ultras91boy Member

Leuk Bevonden:
    0
    ultras91boy GT:I Sneijder I 10
    kan ik nog reserve staan?

15. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, spreek dan van te voren maar af hoe je speelt, als je ze maar speelt. Mocht er discussie komen na een unranked match lossen we dat daarna wel op. Als je op save wil spelen ga je dus voor ranked.

@Ultraboy: nee, we zitten echt vol.

16. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga ook voor ranked.want je kan nu volledig de eigenschappen van spelers aanpassen en je weet maar nooit of spelers dat doen want zonnige doen echt alles om te winnen.maar hier ga ik niet van uit dat dit gebeurd.ik hoop op een spannend en sportief toernooi maar dat gaat vast wel goed komen.

17. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja, dat denk ik ook, mocht er wel iemand cheaten en betrapt worden, gaat deze persoon direct van de lijst en mag hij niet meer meedoen met deze toernooien !!!

18. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top allemaal Katti, ik zie ook het probleem niet van Ranked spelen.. Wil wel even dat je me uitlegt hoe dat precies werkt dan, misschien een idee om het in de begin post te vermelden hoe je ranked iemand kan inviten..

19. PimLadenn

PimLadenn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, en anders kan je ook een foto maken van de uitslag als je je tegenstander niet vertrouwt.

20. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hele goeie :thumbs:

Deel Deze Pagina