1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa11 GPA-October Tournament

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 17 sep 2010.

  1. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    PimLadenn-Tobias BB 2-3

    Wolfsburg-Leverkusen 2-3

    Aan het begin een overwicht voor Leverkusen en ietwat lucky de 0-1 door Derdyok. Leverkusen gaat met goed verzorgd aanval spel verder en scoort al gauw de 0-2 vanuit een corner.
    Maar Wolfsburg geeft niet op en maakt via Dzeko net voor rust de aansluitingstreffer 1-2. Na rust gaat Leverkusen verder met waar ze mee bezig waren, namelijk goed voetballen. Al gauw scoort Kiessling vanuit een lastige hoek de 1-3. Daarna gaat het spel een lange periode heen en weer. In de allerlaatste minuut maakt Dzeko de cruciale 2-3 en zo besluit hij dit spektakelstuk!

    TobiasBB-PimLaden 1-3
    Leverkusen-Wolfsburg 1-3

    Wolfsburg begint fel aan de wedstrijd en maakt al gauw via Grafite de 0-1. Met de return meegenomen staan beide teams nu exact op gelijk hoogte. Dzeko breekt door de verdediging maar schiet op de paal! Het spel gaat op en neer maar Kiessling scoort 1-1. Dan een crucial moment in de wedstrijd Dzeko breekt door maar wordt onderuit gehaald door een verdediger.Rood!, Leverkusen moet verder met 10 man. Na de rust maakt Dzeko 1-2 via een goede eentwee met Diego. Het staat weer exact gelijk nu! Toch breekt de man minder Leverkusen op en Dzeko schiet wederom raak 1-3. Het spel golft nog heen en weer, maar het lukt Leverkussen niet meer om te scoren. Wolfsburg(PimLaden) is dus door!

    Zeer sportieve en spannende wedstrijden het kon echt beide kanten op.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2010
  2. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Morgen ben ik om 19:00 thuis, en kan dan de hele avond.
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed mannen, maar dan wel morgen he ?
     
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Prima, dan spelen we dan :thumbs:
     
  5. Mitzz

    Mitzz Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry katti heb net WEER in verkeerde topic gepost! ben ik nu helemaal uitgesloten voor alles??
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ralluf (Schalke 04) - Jorrit (Fulham)

    Schalke - Fulham 1-2
    Schalke - Fulham 0-1

    Eerste wedstrijd was aardig, ging gelijk op en had ook de andere kant op kunnen vallen.
    Tweede wedstrijd was vooral rommelig, veel fouten aan beide kanten.
     
  7. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Jammer van de lagg, daardoor konden we beide niet lekker combineren en werd het inderdaad een rommelige wedstrijd. Vroeg me af wat mijn keeper aan het doen was bij jou 2de goal.:+

    2de wedstrijd ben ik erg aanvallend gaan spelen ( 3-4-3 ), maar helaas maakte ik m'n kansen niet af. 1x de paal, 1x de lat, en nog Raul die de bal voor een leeg doel kan intrappen maar gewoon niet reageert en de bal voorbij laat rollen..

    Succes verder!
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is bijgewerkt !

    Zorg dat je voor de deadline de kwartfinales speelt !!
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Spartacusss wanneer kan je?
     
  10. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    zeg maar kan bijna altijd ?
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok Gradekocks, is je GT hetzelfde?
     
  12. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wanneer heb je de komende dagen tijd SammyR?
     
  13. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Napoli (sammyR) 1-3 Everton (robbin92)
    Eerste helft ik een stuk beter, 7 schoten tegen 0 en drie goals van Saha.. Tweede helft Sammy een licht overwicht met even zo sublieme als onrealistische omhaal van Hamsik

    Everton (robbin92) 1-2 Napoli (sammyR)
    Eerste helft Sammy een stuk beter met onder andere een schitterend uitgespeelde goal met hamsik en nam hij dus een 0-2 voorsprong. Tweede helft had ik het lichte overwicht, maar vergat ik met Saha te scoren. Uiteindelijk werd de 1-2 gemaakt in de 90ste minuut en daarna raakte ik ook nog een keer de paal.

    Goede potjes met steeds wisselende kansen!
     
  14. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan niks anders zeggen dan gefeliciteerd en dat je terecht gewonnen hebt, was alleen heel zuur dat je in de 90ste minuut scoorde ik had graag een gelijkspel eruit gehaald en heel mischien kunnen winnen in de 3de wedstrijd.
    Was wel een wedstrijd op hoog niveau en jij bent echt een meester in verdedigen :p Telkens op me vrije mannetje. Ik probeer het ook maar het lukt me voor geen meter :p
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ferron 0 - 1 Spartacusss

    Wat een onzin zeg, in de 90e minuut schiet mijn eigen speler keihard tegen mijn eigen lat aan en die komt zo vervolgens tegen de keeper aan en gaat zo het goal in :x

    Ferron 1 - 4 Spartacusss

    Pff, sloeg echt helemaal nergens op die goals die ik tegen kreeg, naja

    1e wedstrijd verdiende jij om te winnen, 2e wedstrijd ging ik gelijk super aanvallend spelen en dan krijg je zulke goals tegen. :+
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
  16. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt.

    hier nog ff de statistieken van de 2 wedstrijden.

    [​IMG]
     
  17. Hespere

    Hespere Guest

    Hilarisch dat hij zegt dat het klopt en als je naar de statistieken kijkt dat het gewoon totaal niet klopt.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat klopt er niet?
     
  19. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn GT is SonnyB4, Jorrit. Heb je al toegevoegd.
     
  20. Spartacusss NL

    Spartacusss NL Active Member

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel met het klopt de uitslagen die kloppen.maar niet het spel beeld bedoel ik er mee;)
     

Deel Deze Pagina