1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fifa11] Jambo Afrika zoekt keeper !

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 7 jul 2011.

  1. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg ook de volgende melding wanneer ik probeer mijn account te activeren.

    You are not authorized to view this page!
    You need to log in.
     
  2. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Katti, spelen bij je club is voor mij helaas geen optie, maar als jullie een keer iemand nodig hebben (voor bijvoorbeeld 11 man.) dan wil ik wel meedoen als ik zelf niet speel.

    Ben bezig met mijn pro aan het trainen op RB, maar als GK zou ik ook wel mee willen doen;)
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee bedankt , ik ben geen voorstander van je aangezien je erg wispelturig bent. Ik zoek échte vaste clubmensen, geen clubhoppers.
     
  4. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    kwaliteit is moeilijk houdbaar;)
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een leuke keeper omdat je dat vanaf het begin doet, niet omdat je zo goed bent, er zijn er meer als jouw hoor. Maar ik hou gewoon niet van die gasten die in en uit gaan. Sowieso een hekel aan gastspelers, voegen niets toe naast ergenis
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Je moet bij mij geen katachtige reflexen te verwachten hoor. Maar toch ga ik de nul houden. :)
     
  7. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keep niet van het begin,
    En je hebt mij zelf uit Initium gegooid:p daar begon het mee, maar ik respecteer je keus zoals dat normaal is. dus veel succes!:D
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    He Martijn, zullen we na mijn vakantie eindelijk een try-out proberen ?

    We zoeken ook nog andere spelers voor in de verdediging. En ook wij zijn van plan mee te doen met de FVPA wedstrijden
     
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben al een poosje een goeie keeper, maar kan niet altijd aanwezig zijn. Logisch, jongen heeft ook wel wat anders te doen dan Fifa ;)

    Dus gaan we op zoek naar een 2e keeper.

    Onze club telt nu 13 serieuze actieve en niet onbelangrijk, aardige mensen. Of je goed bent maakt niet uit...als je maar in de groep past

    leeftijd maakt ook niet uit.

    Dus heb je interesse, stuur dan even een PM naar me wie en hoe je bent en misschien kun je ons trotse team Jambo Africa FC versterken.
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    dit topic kan dicht (hebben een goede keeper gevonden) ;)
     

Deel Deze Pagina