1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA11]NZR/Toppers Combinatie

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Alpine, 15 jun 2011.

1. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA zoiets en als het echt niet kan dan misschien een gelijkspel regelen of overwinning voor hun sinds het toch nergens meer over gaat.

2. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Wat ik alleen niet snap is dat wij volgens mij hen moesten uitdagen en zij nu ons hebben uitgedaagd. Vooralsnog wil die gast (NTX I Angel) niet verplaatsen en volgens hem is dat de schuld van Alpine, omdat zij al 3x hadden aangegeven dat ze niet op een andere dag kunnen ofzo. Vaag verhaal, maar ze willen dus alleen morgen om 22uur spelen.

Frans, Bryann en ik moeten het dan maar met zijn 3en oplossen. ;) Gelukkig gaat de wedstrijd toch nergens over.

Laatst bewerkt: 27 jul 2011
  3. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja dan hoeft het niet meer.. je moet minimaal 6 man hebben om uberhaupt te mogen spelen geloof ik. En als wij met 3 tegen 11 van NTX gaan is de kans groot dat de uitslag groter dan 2-0 gaat worden.

4. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Vorige keer waren we met 4 man. Ik zal NTX I angel nog een keer melden dat wij niet kunnen op die datum en dat we of niet spelen, of op een andere dag.

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Maar snarf jij bent toch opperbaas?1 van de meest gewilde spelers op club gebied. En dan sta jij hier als cb? Dan moet het niveau wel erg hoog zijn!

6. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat begrijp je goed :): :lol:

7. Alpha Gsus

Alpha Gsus Fifa11

Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee joh of is dat ook tegen de regels?

8. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, er mogen niet zomaar ineens andere spelers meedoen. Tenzij je op een account inlogt van een van de leden die wel zijn aangemeld. :+

9. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Inderdaad, je kan helaas niet zomaar meedoen. Wat ik nu begrijp hadden wij hen moeten challengen. Dat klopt volgens mij ook wel, want wij spelen thuis. NTX I Angel zegt nu wel dat we maar gewoon moeten accepten omdat ze de challenge nu al hebben verstuurd, maar dat vind ik bs, want wij moeten hun chalengen.

Daz jij bent co-leader op de site, kan jij die challenge van hun afwijzen en dan zelf een challenge versturen?

Moeten we wel even bepalen op welke dag wij wel kunnen. Wat mij betreft a.s. zondag.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Lijkt me een beter plan idd. Ik zal het zo straks als ik thuis ben even na checken.

11. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Thanks man!

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Iemand heeft hem al geaccept?
    "73974 Not Too Xabi (407) FC NZR (434) Tue 26/07/2011 - 09:56:32 Accepted!"

Moet ik die een message sturen of? Want hij staat nu al op accepted, lekker is dat.

13. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Dat heeft Alpine dan gedaan. Dat is niet handig inderdaad. Tja, we forfeiten de match dan maar denk ik, want alleen Souf, Frans en ik zijn online.

14. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schaam schaam, maar ik wil fifa kopen maar weet er niet zo veel van af, dus welke modes zijn er en hoe werken die en hoe werkt die ranking online?:D

15. FunkXual

Leuk Bevonden:
    24
    Ga ff lekker ergens anders onnozele vragen stellen.

Wie zijn er momenteel op vakantie btw en wanneer spelen we onze volgende match? Volgens mij moeten wij wat challenges de deur uitdoen.

16. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met een weekje weer op de goal!

17. Sn4rf

Sn4rf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wij hoeven niet te spelen deze week, zijn klaar met de groepsfase. De wedstrijd die gepland stond is een auto win voor ons aangezien dat team niet meer mee doet.

18. Kwakmannie

Kwakmannie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog 3 weken op vakantie, zit nu in Frankrijk. Wat ik ervan begrijp zijn we door de poulfase heen?

19. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oui monsieur Kwak.

Bonne vacation au France.

20. Soufyan

Soufyan Member

Leuk Bevonden:
    0
    laat me ff weten wanneer de volgende wedstrijd is. Paribus, donny en mensen die interesse hebben, willen jullie morgen paar potjes spelen. straks zijn we het verleerd en zitten we op het niveau van bryan haha.

Deel Deze Pagina