Dan zou dat puur en alleen bij jou moeten zijn, dat jouw TV het voor je verpest. Maar jouw TV heeft niets te maken met de snelheid van een XBOX360-spel (dus: van de servers).
Ik heb besloten om uit dit toernooi te stappen, vanwege mijn internet problemen. Daarmee doe ik jullie en mezelf een plezier. Veel succes verder!
Dortmund - Real Madrid 0-1 88'ste minuut Leuk, bagger team dat 5 100% kansen er niet in kan schieten en wel de paal kan raken. Pff. Volgende keer hoop ik op een beter team.. Had nog liever een Villareal, Porto, of zelfs Ajax..
Het onmogelijke is gebeurd Ik heb gewonnen van Daz die gelijk speelde tegen Siemenn Ik: een noob die fifa 11 even speelde en fifa 12 nog niet eens 80 wedstrijden, aka super happy Mijn dag kan niet stuk Daz speelde erg goed en had meer Posession, 62% ik 38% In de tweede helft werd dit 59 41 Ik had heel erg geluk dat Daz op de paal schoot en mijn keeper goed was. Btw: ik begon keihard te juichen toen ik scoorde en mijn broertje dacht wtf: double win Goal(s): 88' M.Ozil (REA) - goal
Jij speelde overduidelijk beter maar je kansen gingen op de paal naast of mijn keeper had ze, je had veel ongeluk. Ik pakte mijn kansen net Ps: niet om je te irriterer maar misschien moet je een andere opstelling pakken of minder jockeyen want ik kon een steekpass geven en was erdoor
2 dingen: 1: Nu StrikwerdaAjax weg is heeft de A-poule maar 5 mensen, hoe gaat dit verder want nu kunnen we maximaal 12 punten halen. Of maakt dta helemaal niets uit 2: Moet je dubbel spelen of gewoon één wedstrijd, één lijkt/ vind ik veel leuker.
Één wedstrijd, dat staat ook in de OP. Nu StrikwerdaAjax weg is, zoek ik een vervanger. Donfatos heeft al meerdere keren aangegeven willen in te vallen. Ik heb hem een PM gestuurd. De wedstrijd tegen Daz zal overnieuw gespeeld mogen worden!
Nee, de wedstrijd van StrikwerdeAjax - Daz zal opnieuw gespeeld moeten worden, omdat StrikwerdaAjax nu vervangen wordt door Donfatos waarschijnlijk.