BVB-Inter 5-0 Eerste helft had ik een kans, en kon in Daz nog een beetje op afstand houden. Maar de 2e helft werd ik gewoon omver gelopen. Verdiend verloren!
Daz duidelijk de koppositie nu , maar wel al de wedstrijden al gespeeld en ik moet er nog 3. Dus als ik álles win . Iemand nu? Ik zie dat Zeepsop en Assasin online zijn!
Morgen kan ik niet en zondag wordt waarschijnlijk huiswerk-dag, want is de laatste dag van de vakantie . Edit: ga nu tegen assasin
Poule A Chelsea - Zeepsop Manchester City - Siemenn Liverpool - Strikewerda Borussia Dortmund - Daz Internazionale - TomasBB Real Madrid - AssassinOfDeath Strikewerda of Assasin kan iemand nu?
Man united 2-1 Tottenham 1-0 Hernandez 1-1 VD Vaart 2-1 Rooney Hij komt 2x aan mijn goal en scoort 2x, waarbij ik de 1ste recht in zijn voeten paas. Heb verder ook nog 2x op de paal geschoten en onmisbare ballen die mis gingen. Mja, gefeliciteerd.
Oh, gelukkig ik wist het al niet meer. Ik was de hele dag aan het werk. Ik kan deze week denk ik 's avonds wel een keer, als ik online ben gewoon even inviten