Wil opzich die regel wel invoeren. Maar het valt haast niet controleren en krijg je een welles/niettus gevecht tussen 2 spelers. Zal het er wel eventjes bijzetten dan het niet gewenst is zo te spelen! Nog 1 speler nodig!
Zo heb de loting gedaan, hoop dat het een beetje te zien is op de foto: Spoiler Voor degene die het niet kunnen lezen: rstrikwerda Turkije - xperfectreloadz Uruguay Alpine2009 Chili - Ferron Ivoorkust Vaymuz Italie - erik2850 Duitsland Nickn4me Frankrijk - Viktortje007 Brazilie xDaz Rusland - Luukiee09 Portugal ||FCT|| Belgie - iFury xP Spanje Reflex Boadie Engeland - Robbin92 Argentinie Siemenn Kroatie - fcdanny Nederland Zorg ff dat je snel contact opneemt met je tegenstander zodat er niet te lang gewacht gaat worden. Dan heeft iedereen snel in beeld wanneer er gespeeld word. Zitten wel leuke wedstrijden tussen. Jammer dat sommige sterke spelers een sterk land hebben geloot maar dat is niet anders. Zou iedereen die z'n GT nog niet heeft doorgegeven het wel willen doen. Veel plezier allemaal
Uruguay, niet slecht ook niet goed vergeleken met de andere teams rstrikwerda, succes wordt een leuke pot
Argentinie, nice! Wel gelijk tegen een naar mijn mening nog beter team. Reflex Boadie ken ik verder niet, maar zal vast een goede speler zijn als die bij Reflex zit. Ik heb hem in ieder geval even een PM'tje verstuurd.
Sorry, had het graag ook anders gezien Jaa lijkt me wel leuk als alle doelpunten genoteerd worden. Heb nog geen wedstrijd tegen iemand uit mijn friendlist gespeeld maar dat lijkt me niet zo ingewikkeld toch?
Vind ik ook. Knock out toernooitjes zijn makkelijk af te maken. Het liefst speel ik nog met poules van 4 voor de knock out fase alleen uit ervaring weet ik dat dat niet werkt. Als dit toernooitje voorbij is kunnen we weer een nieuwe organiseren. Kijken wat voor competitie de meeste willen.
Ik zet jou dan nu eventjes op de reserve lijst. Mocht het ergens stuk lopen dan stuur ik je een pm dat je mee kan doen.