Lucky bastard, Brazilië is echt het beste land van het spel IMO. Ook de beste speler die hem bespeelt?
Haha had stiekum Brazilië terug moeten doen in het bakje en opnieuw moeten trekken. Viktor is favoriet voor toernooi winst.
Iedereen die dit toernooi goed doorloopt en geen problemen veroorzaakt kan sowieso het volgende toernooi meedoen
Kroatie (Siemenn) 4 - 0 Nederland (Danny NL) 4x Eduardo Nu de tweede wedstrijd. Kroatie (Siemenn) 3 - 2 Nederland (Danny NL) 2x Eduardo 2x Van Persie 1 x Ilisevic Leuke wedstrijden, ook leuk team, maar mist wel een hoop voor tegen de echte teams als Brazilie en Engeland zometeen
Hahaha wat was ik kansloos. Tot nu had ik online nog geen problemen met verdedigen maar siemen liet ff zien dat ik het nog niet onder de knie heb.
Oef Chili geniale voorhoede maar bagger verdediging In het hele team maar 3 verdedigers dus dat word puzzelen
Heeft iedereen elkaar een PM verstuurd met wanneer je kan spelen? Anders word het op een gegeven moment zo lastig plannen als je van je tegenstander niet weet wanneer die kan! @siemenn wrijf het er nog ff lekker in
Heb pm verstuurd voor gisteravond maar hij kon toen niet en nu nog niks gehoord, voor wanneer moeten de 2 wedstrijden gespeeld zijn?
Danny, wordt de volgende ronde weer geloot? Of weet ik al tegen wie ik moet zometeen, de winnaar van de wedstrijd: ? vs ?..?
Bij friendlies blijft hij vasthangen op downloading friendlies information Moeten je vrienden dan tegelijk downloaden of is dit gewoon een bug?
Probeer het binnen een week te spelen. Nieuwe loting Dus jullie hebben een probleem als jullie tegen elkaar spelen of probeer je het met iemand anders? Staat bij beide jullie NAT op open? Anders ben ik zo wel online en proberen we een potje uit!