waar zijn de good old days dat je gewoon team kon kiezen en dat de rest niet boeide alleen hoe je passde enzo... ipv ook echt alle speler kwaliteiten erin te proppen is voor de niet voetbal fan maar wel fifa fan beetje kut
Sorry hoor, maar als je Rooney en Gerrard kut vind spelen, en dan vooral Rooney, moet je toch wat meer met hem spelen. Hij is zo enorm overpowered gemaakt. Gaat nergens over
Ik heb liever Engeland dan Argentinie hoor, Engeland in mijn ogen een van de beste (en snelste) selecties van het spel: --------------------Hart---------------------- Richards---Terry-----------Ferdinand--------Cole -----------------Barry------------------------ ------Gerrard-----------------Lampard--------- ----------------------------------------------- -Walcott------------------------------Young--- --------------Rooney-------------------------- Als je zo speelt is er geen stoppen aan lijkt me, alleen Barry is mwah.
3 van de 8 wedstrijden al gespeeld. Gaat de goede kant op. Hopelijk kan ik in het weekend de 2e ronde loten!
Ik heb mijn tegenstander al twee priveberichten gestuurd, dus ik plaats mijn oproep hier ook maar: @erik2850: Wanneer wil je de wedstrijd spelen?
Hij reageerde hier ook al niet op de vraag wat zijn GT is. Als die morgen nog niet heeft gereageerd neemt leip0079 het over!
Snelste? Volgens mij heb ik niet 1 sprint duel gewonnen. Anders spelen we binnenkort ff andersom jij Engeland en ik Argentinie
Rusland (ik) - Portugal (Luukie) Eerste wedstrijd 5-0 gewonnen. Denisov Kerzhakov Kerzhakov Arshavin Kerzhakov Tweede wedstrijd wordt vanavond gespeeld.
Zeker! Afvallende bal in één keer op de slof hard het doel in, gruwelijk. Straks tweede potje? En Siemenn, zo ziek is het nou ook weer niet hoor, valt reuze mee.
Nickn4me en ik kunnen niet connecten en dat komt hoogstwaarschijnlijk door mijn connectie, het lukt me niet die te fixen. Ik trek me terug uit het toernooi en zal geen toernooitjes meer spelen tot ik mijn connectie heb gefixed.