Je kan hem proberen uit te nodigen via Team Play of 10 vs 10 weet niet hoe zoiets heet. IK kon ook niet met Percectloadz Connecten, maar wanneer ik hem daarvoor uitnodigde wel.
3 van de 8 pas gespeeld. Valt me een beetje tegen. Wie heeft er contact gezocht met zijn tegenstander en reageert er niet op? Want zo schiet het nie op.
Helaas niet gelukt. En geen zin om de hele tijd er achter aan te gaan. Zoveel tijd als katti er vorig in gooide om toernooien goed te laten verlopen lukt me niet en heb ik geen zin in.
Ho ff niet op dit forum gelet. SammyR wanneer wil je potje ? Kan morgen wel rond 12u? En waarom moet ik met Belgie tegen Spanje, haha geen kans man..
Ik wil er best mee doorgaan maar geen zin in om Pm's te moeten rondsturen zodat er wedstrijden gespeeld worden! Dus als iedereen netjes z'n wedstrijden speelt dan blijft het leuk
Stel anders een deadline en beslis dan wie wel en niet doorgaan. - Winnaars uit 2 wedstrijden - Bij 1 gespeelde wedstrijd: winnaar daarvan - Bij niet-gespeelde wedstrijden: diskwalificatie (raar woord om te typen in telefoon..)
Ben ik mee eens. en als er wedstrijden niet zijn gespeeld. laat de verliezers dan onderling strijden om alsnog een ronde door te komen. Hebben ze als dank toch nog een kans.
Oke prima. Deadline is Zaterdag. Kan ik zondag een loting doen. Wilde eerst ook al een deadline er op zetten maar dacht dat het wel ging lopen. Dus niet