Looney kan je vanmiddag, morgenavond of woensdag de halve finale spelen? Ben namelijk vanaf donderdagavond een lang weekend naar Sevilla
Seh vs Ventieeeeee 1-2 Lens 2x Yilmaz Eerste helft ging gelijk op kwam 1-0 achter maar vrij snel was het 1-1 beide hadden wel kansen op 2-1 Tweede helft had ik echt een paar grote kansen die ik al telde keeper van seh was echt goed en kopbal op open doel was gewoon slecht van mij Denk wel verdiende overwinning Goed gespeeld
[GB]Halve finales[/GB] Dus, de halve finales. Spanning stijgt. De volgende wedstrijden zullen gespeeld worden: De deadline is op: 12 november 0:00, mochten jullie weer snel zijn. Dan komt de finale eerder. Succes!
Verdiend wel, alleen had ik het wel willen zien zonder de pacey voorhoede van PSV. Kon zelf geen vuist maken tegen dat verdedigende blok van 5 met Elmander en die andere trage spits.
bor, m'gladback 0 weder bremen 2-1 voor mij prodl of zo voor hem herman en nog iemand. Wel verdiend gewonnen jij moet echter wel zeggen dat je erg verdedigend speelt!
Klopt ja ik speel 4-2-3-1 en gebalanceerd maar m'n team gaat maar sporadisch naar voren, aanvallend spelen met dit team is zelfmoord denk ik. De jong en Herrman scoorden voor mij.
Zal wel donderdag vrijdag of zaterdag worden wat is het beste voor jouw? donderdagavond ben dan denk ik online van 18:00 tot 21:00 Vrijdag kan ik alleen in de morgen niet zaterdag tot 17:00