QPR (Siemenn) 2 - 2 Ajax (VatoGonzalez)
2x Cissé
1x Babel
1x Schone
QPR (Siemenn) 2 - 1 Ajax (VatoGonzalez)
2x Supersub Zamora
1x De Jong
Mijn god, wat een zwaarbevochten overwinning. Ik merk wel dat ik al een tijdje geen goede tegenstanders heb gehad.. ben FUT-tegenstanders gewend
. Wat ging dat moeilijk zeg.
Wat speelde ik ook slecht zeg. En ik hou niet van mensen die klagen, dus daarom zeg ik niet dat QPR kut speelt. Maar tering hè,
wat speel ik slecht met QPR. Die wingers zijn leuk, maar kan er niets mee. Alleen Taarabt speelt soepel lijkt wel, Cissé ook amper (op FUT is ie m'n baasje
).
Ik vind het daarom eigenlijk onverdiend, want ik vond jou de betere voetballer. We hadden beide niet echt veel kansen, maar ik baalde wel van de kansen die ik kreeg toen het 2-1 stond de eerste wedstrijd.. ging ik nonchalant doen
. Waar ik me vooral aan ergerde aan jou was dat ik niet kon opbouwen, bij de uittrap zette je overal een mannetje neer. Hoe doe je dat? Want bij mij lukt dat nooit, de mannetjes lopen altijd terug naar hun oorspronkelijke positie.
Wel leuk was het toen jouw LB twee keer bij de cornervlag startte bij mijn uittrap.. stond ie daar ineens.. hele buitenspelval weg
.
Klik om te vergroten...