1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA13]XBW Tournament #2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Siemenn, 8 nov 2012.

  1. Seh

    Seh Guest

    2vs2 zou wel dope zijn, alleen vind ik het dan kut om met een random iemand te spelen eigenlijk. :+
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, headsetje op en gaan :thumbs: 2VS2 is gaaf!

    Alleen afspraken maken, zodat je allebei kunt is moeilijk ;)
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het wordt íétsje later, maar dan kon je ook, als het goed is. Rond 20.15 kan ik. :) Komt iemand zometeen langs, waarbij ik morgen een interview moet afnemen voor m'n studie.

    Inderdaad. Als je zelf paartjes zou maken, zou het wel tof zijn. Heb je altijd iemand die een beetje kent.

    Klopt, dan ben je wel afhankelijk van 4 man. Dat is wel weer klote :/
     
  4. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom je nog?
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan niet meer komen, sorry. Vrouwtje drinkt nu kopje koffie en blijft nog kwartiertje ofzo.
     
  6. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    -Nvm
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kom op zeg, doe niet zo triest. Ik dacht dat ze eerder weg zou zijn, maar blijkbaar moest ze nog het een en ander weten. Alsof ik dat expres doe.

    Of ben je nog boos dat je er de eerste ronde uit lag nadat ik je met 4-2 wegspeelde? :+
     
  8. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    -Nvm
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nja, ik zal er maar niet op door gaan. Beetje kinderachtig.

    Afcamarvin, ik heb je message op XBL gestuurd of je na Ajax kan, want ik neem aan dat je dat kijkt. Kan je dan? :)
     
  10. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik kom zo online oke? geef me 5/10 minuutjes!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Afcamarvin (Zenit) 1 - 3 Siemenn (Dortmund)
    0-1 21' Götze (baasje)
    0-2 45' Götze (lelijke poepgoal, weet niet meer hoe.. maar wel dat hij afschuwelijk FIFA-achtig was)
    0-3 71' Hummels (corner..)
    1-3 86' Bystrov

    Wat een enorm geflatteerde uitslag. Om heel eerlijk te zijn: afcamarvin was VEEL beter dan mij. Ik had totaal niets in te brengen tegen hem. Ik deed veel te moeilijk steeds, omdat hij goed dekte en steeds de goede kant wist af te schermen.. en nóg een stap verder te denken steeds. Grrrr, wat irritant. Mijn kansen waren heel simpel.. (LB) + (Y) over de verdediging en hopen. Götze en Reus (als LM/LAM is hij echt totaal niet betrokken bij het spel) haalden het dan, maar Lewandowski was echt traaaaaag.

    Ik stuurde het ook al naar hem:
    'Jij bent echt 10x zo goed als mij, maar mijn team was beter, sorry.'

    Nja, gewonnen! \o/
    Wie doet het volgende toernooi? Ik blijf het niet doen hè! Afcamarvin mag het wel doen, als hij wilt en het ook steeds wilt bijwerken. Zo niet, iemand anders die ver is gekomen?
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2012
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Gefeliciteerd, opnieuw! ;)
     
  13. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Feli Siemen.
    1e helft was ik idd beter maar vergat ik te scoren en kwam Siemen door 2 counters op 0-2. 2e helft te zwak gespeeld om die achterstand nog goed te maken..

    Overigens niet echt zin om een toernooi te organiseren, iemand anders zal het vast wel willen doen :+
     
  14. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd! :)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, inderdaad twee counters met steeds een snelle spelers als eindpunt. Ik speelde echt belabberd, ben normaal wel ietsje beter. Als ik zo zou spelen, zou ik niet in de finale zijn beland. ;)

    Iemand die heel graag het volgende toernooi wilt organiseren? Anders doe ik het wel weer en verzin ik een nieuw concept en kijk ik eerst hoeveel inschrijvingen er komen en pas ik het daar op aan.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444

Deel Deze Pagina