Succes Zeep. Ja, die wilde ik graag! Dus dacht, dan pak ik hem gewoon! Everton? Nja, sorry, het valt best mee hoor. Goede keeper (Howard), zeer redelijke verdediging (Baines, Distin, Heitinga), middenveld met Fellaini, Osman, Pienaar en Coleman en dan voorin Jelavic/Anichebe en Mirallas. Wil je nu?
Haha mooie Premier League topper dus Damn vorige toernooi robbin92 tegen en nu Daz, tref het ook niet echt
Tot hoelaat ben je online? Misschien dat ik voor 8'en nog kan. Edit: Nevermind, dat ga ik helaas niet redden!
Siemenn (Borussia Dortmund) 4 - 2 Luukiee09 (Everton) 10' 1-0 Hummels (lelijke FIFA goal; corner.. uit de rebound) 15' 1-1 Fellaini 36' 2-1 Lewandowski (weer lelijke FIFA goal; rebound goal, waarbij de verdediger dichter bij de bal stond dan mij) 38' 2-2 Jelavic (lelijke FIFA goal; lange bal op Jelavic en mijn keeper komt uit en slaat compleet langs de bal) 48' 3-2 Reus 67' 4-2 Lewandowski 82' rode kaart Distin. De lelijkste wedstrijd sinds tijden. Niets ging soepel, steekpassjes lukten bij beiden niet, dribbelen lukte niet lekker, etc etc. Weer regen, misschien toch niet meer doen . En die onzichtbare bal was ook gruwelijk irritant.