Als je voor mij in de plaats wilt, mag dat heb aankomende week weinig tijd en aangezien je het graag wilt mag dat wel. Weet alleen niet welke club ik ben.. edit: valencia it is. Zeg het maar
Haha, wat grappig dat ik met Newcastle mag spelen, ik zit er volgend weekend op de tribune bij Newcastle tegen Swansea City! Ralluf en ik zullen onze wedstrijd waarschijnlijk morgen spelen.
Ja natuurlijk wil ik dat. Maar alleen als jij geen zin of tijd hebt want wil niet datje er spijt van krijgt
Ik speel tegen een van jullie, maar ben pas dinsdag beschikbaar omdat ik in het buitenland zit, jullie hebben dus nog even.
Nee daar krijg ik geen spijt van, als je mijn eerste bericht ook leest zie je wel dat ik er geen vertrouwen in heb dat ik meer dan 1x zou spelen
Oké, dan schrijf ik Danny-DH op ipv Maddmonkey in de startpost. Danny-DH, dan moet je spelen tegen Florinho0, die na dinsdag kan. Deadline: Deze eerste wedstrijden MOETEN gespeeld zijn voor zaterdag 17-11-2012 00:00 (dus nacht van vrijdag - zaterdag).
As Roma - Fulham 15 min 0-1 Berbatov 39 min 1-1 Pjanic 63 min 2-1 Destro 71 min 2-2 Duff 105 min 3-2 pjanic 120 min 3-3 Ruiz Wedstrijd met veel strijd weinig voetbal! Ging alle kanten op eerste helft was voor fulham 2e helft was meer voor roma veel kansen en schoten heen en weer Na spannende penaltie reeks met aantal gemiste penalties ging roma er met de buit vandoor.
Wat is roma trouwens een zaad team! na 1 helft is je halve team kapot (ouderdom) Op snelheid lijken sommige spelers achteruit te lopen haha
Haha, was een leuke match. Ging mooi gelijk tegen elkaar op. Gelukkig nog die goal in de allerlaatste minuut, maar penalties gingen echt dramatisch
En weer eerste ronde eruit. a3aan77 5-3 Divimus 6' Negredo 0-1 13' Doumbia 1-1 25' Honda 2-1 31' Reyes 2-2 37' Honda 3-2 41' Negredo 3-3 78' Doumbia 4-3 90' Wernbloom 5-3 Speelde echt slecht en veel balverlies. a3aan terecht gewonnen. Kwam er lastig doorheen
CSKA Moskou - Sevilla FC 5-3 6' Negredo 0-1 13' Doumbia 1-1 25' Honda 2-1 31' Reyes 2-2 37' Honda 3-2 41' Negredo 3-3 78' Doumbia 4-3 90' Wernbloom 5-3
Newcastle United (Ypuh) 0-6 Lazio (Ralluf) 13' Lulic 0-1 45' Diakité 0-2 45' Ledesma 0-3 55' Hernanes 0-4 59' Ledesma 0-5 72' Klose 0-6
Ik ben zo online dan voeg ik je wel weer ff toe om te kijken of je ook nog online bent. Andere mensen mogen mij ook toevoegen om te oefenen. Klinkt spannend