1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[FIFA13]XBW Tournament #3

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Siemenn, 22 nov 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kom d'r zo aan. :)
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Siemen 2 - 0 Miem
    21' GOLAZOO Rever (corner :emo:)
    74' GOLAZOO DI JOGA BONITO Ronaldinho (trucje en curve-goal)

    Ik scheet m'n wel even hoor. Ik omspeelde de keeper met juninho (zo'n snelle CF; niet dé) en schoot hem voorlangs. Paar minuten later kopt hij op de paal uit een corner 8).

    Ik merkte wel: ik moet het niet van de strijdkracht of lengte hebben (op Rever en die andere CV na). Best moeilijk om zo te spelen, als je de spelers van de tegenstander moet ontwijken haha. En Ronaldinho is baas, maar oh-wat-traag :+. Maakt niet uit.. ieder balcontact een trucje :+.

    Goed gespeeld! Ik had best wat moeite en gooide het maar op de counter met de hoop op snelle spelers. Jouw hoge ballen waren eng.


    Trouwens, vraagje, waar is sterspeler Danilinho? Had hem normaal altijd als LW, maar hij is ineens weg? Dus had nu zo'n Bernard ofzo, ook wel talentje. EDIT: Oh, Tigre in Mexico. Jammer.. :+
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  3. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Siemen 2 - 0 Miem
    21' Rever
    74' Ronaldinho

    Thanks jij was in de verdediging niet normaal solide, een van de beste die ik gezien heb in 13 daardoor kon ik de aansluiter maar niet vinden. Ronaldinho was echt de spelmaker bij jou mooie goal die 2e. Leuke match succes in de volgende ronde! ;)
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, ja, ik had 4-2-3-1 opstelling met Ronaldinho dan op de CAM positie. Dan kan hij het spel maken, want - totaal niet om te zeiken - de rest van het team heeft geen passing of overzicht. Z'n traagheid vangt hij op met z'n balgevoel en passing inderdaad.

    En bedankt, verdedigen vind ik mezelf ook altijd redelijk goed in. Probeer altijd één stap voor te zijn. :)

    [​IMG]

    Robbin92 - Afcamarvin is de enige wedstrijd nog die gespeeld moet worden. Ze hebben tot vrijdag/zaterdag-nacht 00:00. Ik zal ze nog even een PM sturen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  5. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey Robin, kun jij vrijdagavond?
     
  6. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Robbin92 (Lille OSC) 2-0 Afcamarvin (Sporting CP)
    1-0 Kalou
    2-0 Payet
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo, afcamarvin eruit :eek:.

    Ik zal alles even updaten. Kalou en Payet zijn daarmee #1 en #2 op de topscorerslijst! Zo, gaat lekker Robbin!


    [​IMG]


    Deadline: De halve finales moeten gespeeld worden vóór 22-12-12 00:00. Dus de nacht van vrijdag op zaterdag. Meer dan een week de tijd om één wedstrijd te spelen dus!​



    Jwoeloe; wanneer kan je? Ik kan dit weekend wel eens een keer, als we even iets vantevoren afspreken. Volgende week heb ik het heel druk + examens. =( Kan maandag helemaal niet, dinsdag avond wel, woensdag wel de hele dag, donderdag en vrijdag heb ik examens.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2012
  8. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Tijdje geleden finale om 2100 MS van hem verloren, dus mooi dat ik nu revanche heb kunnen halen.
    Marvin begon beter dan ik, maar de tweede helft kon ik het overnemen en had hij geen schot meer :).
    Payet speelt zelfs uit nood. Eigenlijk speelde Tulio de Melio als spits maar die hebben ze even van 78 naar 75 gezet haha.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, zelfde bij mij, sterspeler Danilinho is ineens weg. Ken hem van FUT, waar hij echt gruwelijk duur is 8)
     
  10. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Da's die 5* rechtsbuiten toch? Aardige aderlating dan dat die weg is.
    Maar Sehtje, wanneer kan je?
     
  11. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nu? Of anders zaterdag aan het eind van de middag/begin van de avond. Zondag ben ik ook de hele middag beschikbaar.
     
  12. afcamarvin

    afcamarvin Active Member

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Had al lang geen h2h meer gespeeld.. gg robin suc6 verder.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, ik ben in Maastricht. Ik kan vrijdag of ergens in het weekend. Ik laat zaterdag wel iets van me weten dan. :) Ik check dit topic sowieso meerdere keren per dag, dus als jij iets weet, roep het maar.

    Haha ja, 5* skills volgens mij, maar ook gruwelijk snel. Met Ronaldinho de echte ster van het team. Maarja, genoeg andere leuke talentjes. Die Bernard is ook wel grappig, hoge beweeglijkheid. :) Wel allemaal lichtgewichtjes van 5'5. :+
     
  14. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb je sowieso al toegevoegd op live. We kijken wel even van 't weekend.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vanavond kan je iig niet? :)
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik kan vanavond laat wel, iets voor middernacht. Had je tegen 7 uur nog berichtje gestuurd, maar je ging net offline. :p
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah sorry, ik kan nu in ieder geval. :+

    Misschien dan ook wel, ik zal hier over een uurtje weer kijken of je dan kan. ;)
     
  18. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Ik kan nu.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kom er zo aan! :)
     
  20. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Jwoeloe 3-1 Siemenn

    1-0 Hernanes
    2-0 Hernanes
    2-1 Richarlyson
    3-1 Diakite
     

Deel Deze Pagina