Deadline: De finale moet gespeeld worden vóór 25-12-12 00:00. Dus de nacht van maandag op dinsdag. Een week de tijd om één wedstrijd te spelen dus! Finaleee! Succes boys!
Helaas, het liep niet. Had toch echt het gevoel dat ik dit potje had kunnen winnen als ik iets meer naar mn niveau zou hebben gespeeld. Ik kreeg Klose ook niet aangespeeld, zelfs niet als hij vanuit de spits wegzakte. Gefeliciteerd.
Ik had het gevoel dat ik op elke positie een mindere speler had, maar toch maar één grote kans heb weggegeven (kopbal Klose). Eindelijk van dat kutlille af , gouden duo (Kalou + Payet) deed in de finale zijn werk met 2 goals. Alhoewel ik met Kalou voor open doel in de rebound een per ongeluk een lobje deed wat overging. De rest van Lille is echt dikke schijt haha Jij goed gespeeld, was zeker moeilijkste potje van het toernooi.
[GB]Doelpuntenmakers/GB] 7x Kalou (Lille) 6x Payet (Lille) 3x Cavani 3x Ba 3x Jovetic 3x Zarate 2x Rakitic 2x Jesus Navas 2x Lulic 2x Joaquin 2x R. Santa Cruz 2x Jeffren 2x Hernanes 2x Mavuba 1x Klose 1x Mauri 1x Martin 1x Emenike 1x McGeady 1x Insigne 1x De Sanctis 1x Jonas 1x Tulio de Melo 1x Weligton 1x Pienaar 1x Borja Valero 1x Matias Fernandez 1x Romulo 1x Migliaccio 1x Van Wolfswinkel 1x Cardozo 1x Fazio 1x Reyes 1x Portillo 1x Luis Fabiano 1x Perotti 1x Turan 1x Botia 1x Gomis 1x Ben Arfa 1x Gutiérrez 1x Santon 1x Rever 1x Ronaldinho 1x Diakité 1x Richarlyson Meer dan verdiend! Ik stop met de toernooien organiseren. Ik wil nog wel meespelen, maar ik heb het ontzettend druk met de studie. Dus als iemand het wil overnemen; doe je ding. Tip: gebruik voor knock-out fase deze site, geweldig: http://challonge.com/
Thanks Siemenn. Ja klopt, maakt niet uit welk team ik speel ik scoor altijd alleen met de CF en ST. In dit geval waren dat Payet en Kalou, die geen eens zo goed zijn maar wel 4* Lille was trouwens tijdens het toernooi gedowngrade van 4,5* naar 4*
Ach, het waren ook mix teams van 4.5 en 4. Ik was ook 4 en was ineens Danilinho kwijt . Iemand anders mag het volgende toernooi doen. Jij mag het doen, omdat je hebt gewonnen, als je het wilt.
Thanks. Nee ik heb geen tijd om een nieuw toernooi te organiseren, zal het leuk vinden als iemand anders het doet. In ieder geval top geregeld dit toernooi Siemen, bedankt!
Dankjewel! Iemand anders mag het overnemen, het liefst wel iemand die een beetje actief is hier. Een Luukiee, Miem of Looney. EDIT: Looney?
ik wil het wel eens proberen momenteel toch niet heel veel tedoen. Iemand idee wat voor toernooi? Welke clubs etc?
Dankjewel Siemen, top geregeld weer! Verzin iets, ik doe altijd wel mee, maakt mij niet uit met welk team. Bedoel heb wel voorkeuren, maar als ik een kut team krijg speel ik daar wel mee
Ik denk dat aantal sterren altijd rond 4-4.5 zal blijven. Je mag zelf kiezen, je kan ook een keer een 5 sterren proberen. Of een goede 4.5 tot matige 5 sterren toernooi. En internationaal kan ook. Tip: doe wel maar 16 deelnemers. Geen gekloot met mensen die pas in de tweede ronde mee kunnen doen .