Yoo thx, vond zelf dat ik wel wat grotere kansen had maar Derdiyok was vandaag niet echt scherp. Waar kan ik die prijs afhalen dan?
Zal morgen even updaten! PM je adres daz voor 2e prijs. Afca marvin peter moet je pmen voor horloge. (hij is nu wel weekje weg geloof ik)
Klopt ben een weekje weg heb wel internet maar horloge verzenden gaat m deze week niet worden. Dat zal volgende week worden, maar pm ff je adres dan zal ik m meteen versturen als ik thuis ben.
Gefeliciteerd marvin! Heb ik iig wel van de kampioen verloren de eerste ronde En Luuk schrijf mij ook maar in!
WIl ook wel weer meedoen zal als ik thuis ben nog wel ff kijken of ik ook prijsje heb volgens mij nog wel een duo game nieuw liggen met Pure en nog een spel erbij
Maak je hem toch vast aan, ik doe sowieso mee.. met of zonder prijs. En denk de andere ook wel. Eerder waren de toernooien ook vaak zonder dus kan prima
Misschien als prijs voor toernooi 5? Ik zou ze graag willen. Luukie, open volgende toernooi gewoon. Wel of geen prijs, maakt niet echt uit.