Zitten genoeg zwakke plekken in dacht ik. Een team of Schotland/Oostenrijk is ook zwaar in het nadeel tegen Colombia of Rusland. Lijkt me dat Ivoorkust daar beter tegen opgewassen is. Maar het is jouw keuze, ik vind alles best
Rusland is niet geweldig. Colombia heeft een aantal leuke spelers ja, maar niet het niveau van België of Ivoorkust etc. Ik vind het wel goed zo. Nog 7 inschrijvingen.
Helaas zul je altijd hebben dat sommige teams weer beter zijn dan andere, je kan nooit 100% eerlijk teams loten. Of je moet een toernooi doen met 1 team maar daar is ook niks aan!
Ik schrijf je in, maar mensen die al meerdere toernooien mee hebben gedaan hebben wel wat voorsprong. Hoop dat je dat kan begrijpen?
Ik doe mee !!! Hopelijk verloopt dit toernooi wel een beetje sneller en zitten er niet zoon lange deadlines tussen de rondes in want dat maakte het vorige toernooi voor mij eigenlijk wel minder leuk.
Nog 4 inschrijvingen over! En mocht iemand nog een leuke 3e prijs hebben laat mij even weten Dan kunnen we ook nog een wedstrijd spelen om de 3e plek!
Sorry daarvoor, maar kwam ook omdat er twee keer iemand afviel en dit pas op iets van de laatste dag voor de deadline meldde. Dan wacht je een week, en kunnen ze niet .
Haha kleutzak. Ik ben vanavond naar Mestreech en blijf daar tot vrijdag avond voor m'n examens. Vanaf dan heb ik twee weken vakantie, dus let the games begin.
Zal zo even knutselen met een loting etc! Iemand die 3e prijs wil aanbieden? al zal het een blikje bier zijn of iets dergelijks.
Ik heb wel wat b-merk oortjes die ik nog kwijt wil raken. Heb ze in verschillende kleuren dus de winnaar mag kiezen! Desnoods kiest de winnaar er 2! Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk