Ik heb Ierland, dus we zitten op hetzelfde niveau . McGeady is wel baas. Misschien een idee voor degene die het volgende toernooi organiseert. Wat Seh ook al vaak had gezegd. Als je wint, dat je het team van de tegenstander mag gebruiken voor de rest van het toernooi. Madd Monkey, ik kan vanaf vrijdag avond twee weken lang, ongeveer. Kan je in het weekend?
Handige tip: gebruik http://challonge.com. Super handige site om de poule's duidelijk te laten zien .
Doe het eerst wel zo, ben van plan weer te gaan loten voor volgende ronde mits iedereen het daarmee eens is? Nu wel even klaar met de post zal eens eten!
Ik ga eerst Feyenoord kijken, dat duurt tot half 11 geloof ik. Daarna kan ik wel, weet niet of jij dan ook kan?
Zo dit zat weer ff snel vol. Helaas te laat. Maar heb het toch druk de komende periode. Succes allen.
Misschien kloppen de topspelers niet helemaal vaak zitten er ook nog goede spelers bij de andere lijst. Had geen zin alles door te lopen Chili wel leuk team maar amper verdedigers haha, middenvelders staat gewoon in de achterhoede raar!