Wat mij betreft spreek je dat onderling af, gewoon voor eerste 5 minuten eruit met regen niet na een helft spelen of zo natuurlijk.
Mooi weer voetballers. Nee van mij mag het ook zo blijven, ook je tegenstander heeft er last van. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Luukiee09 8 - 1 Divimus 22' Falcao 29' Rodriguez 45' Peralta ( Divimus ) 45' Falcao 59' Rodriguez 78' Martinez 79' Martinez 87' Guarin 88' Martinez Tot de eerste goal ging het gelijk op, daarna was ik de bovenliggende partij, imo Wel tof dat je door bleef spelen!
Ik denk dat hij het daar niet mee eens is! Nondeknetter wat een uitslag zeg! Echte beestenspelers heb je ook hè: Falcao, Jackson Martinez, Rodriguez, Guarín, Perea, Armero, Cuadrado, Zapata, Zuniga.. en dan vergeet ik er nog wel een paar waarschlijnlijk.
Ja niet dat ik op het eind nog veel zin had en ik had in het begin nog het gevoel te kunnen winnen Alles wat jij op doel schoot ging er ook in. goed gespeeld wat een afgang
Is de optie om het team de tegenstanders die je verslagen hebt nou al toegestaan? Ik zit nu met een kut team, stel dat ik een beter team versla lijkt mij het leuker om die gewoon te kiezen. Verder vind ik topscorers ook totaal niet interessant, gezien iedereen een ander aantal wedstrijden speelt. maar dat kan aan mij liggen.
1-2 verloren van Gwn Ali. Ik kan er heel kort over zijn, veel pech, een goal uit een corner tegen en een onterechte penalty tegen. (die ik bijna tegen hield) Penalty kwam uit een corner, waar opeens iemand naar de grond ging en de scheids een penalty gaf. Tja, dat heb je niet in je eigen hand. Was de wedstrijd langer geweest dan had ik wel gelijk gemaakt maar goed, volgende keer beter!
True story. Vreemde penalty meegekregen,veel pech voor Daz en de wedstrijd had op z'n minst een verlenging verdiend.
Ben jij Bronze Knaap Ik was al aan het zoeken. Nee, kan vanmiddag niet. Vanavond, morgen middag of zondag kan ik wel. Eerst is XBL Gold aanschaffen.
Nice, ik kan denk ik pas maandag weer. misschien morgen middag, maar dat ligt er aan hoe gek het feestje wordt vannacht.