ISS2 gaat dik roelen want ik wordt echt gek van dat ballet voetbal van fifa, moet elke keer schelden (okee wel op pc maar zal zelfde zijn op xbox) dat het toch echt niet kan als je 55 keer om je as heen draait zonder dat dat ventje duizelig wordt. En dat je elke keer precies met die omhaal bij een voorzet hem PRECIES goed raakt en dat ie dan altijd hangt. Dus ea mag opflikkeren met hun uitmelk zooi
Bij EA Sports zijn ze gewend om Football games te maken, tja bij football moet je juist vaste patronen lopen..... Maarja, Na zo'n 6 (weet niet prcs hoeveel) series zijn ze er nog steeds niet achter gekomen dat het amerikaanse versie van voetbal toch echt anders is......
Fifa 2002 was wel leuk(op de pc) voor een week of 2 en dan ben je het al gauw zat om steeds op dezelfde manier goals te maken want zeg nou zelf daar zit echt weinig variatie in! Dus ik ga zeker wel voor ISS2, maar wat ik ook belangrijk vind is dat ISS2 een echt console spelletje is en geen pc rip!! trouwens fifa world cup komt op 24/4/02 uit en ISS2 24/5/02 maar dat is nog niet echt zeker.
ISS2 = international superstar soccer 2 PES = pro evolution soccer(/in japan Winning eleven) spellen van 2 verschillende development teams binnen konami, waarbij ISS meer gefocused is op arcade (hoewel nogsteeds stukken realistischer dan de fifa reeks) en PES meer gefocused op realisme/simulatie... trouwes, kweetniet of dit al genoemd is hoor, maar ik zag vandaag fifa worldcup 2002 liggen en er stond in het nederlands met koeieletters achterop: HET NEDERLANDS ELFTAL ZIT NIET IN HET SPEL... hmm, kbedoel je kan toch wel een nieuwe kwalificatie inbouwe ofzo?! deze keer heeft fifa niet eens road to the world cup 2002 uitgebracht trouwes...
Dan mag EA van mij FIFA2002 lekker diep in hun kanaal douwen. Geen Nederland geen FIFA voor mij. Dat zal dan wel ISS2 (of pro evolution soccer,ik ga eens kijken of dat wat is) worden.
Daar zit nederland wel in, ik heb namelijk screenies gezien en een filmpje waarin nederland tegen duitsland voetbalt.
Komt PES(pro evolution soccer) wel op de xbox uit? anders verkies echt wel die boven ISS 2 niet dat ISS 2 niet goed genoeg is maar ik vind realistische spellen nou eenmaal veel kicker!! Fifa moet sterven!
ma wa is er dan niet goed aan de gameplay van fifa !!!!!! of vinden jullie het allemaal een dom spel omdat oranje nie mee doet !
Ik ga voor ISS2, het liefste had ik natuurlijk PES maar die komt dus niet uit ]:- Ik vind het bij de weg wel eerlijk van FIFA dat ze in de reclame zeggen dat Nederland niet mee doet.
1. Het beste aan Fifa 2002 => de multiplayer + mooie grafics 2. Blokkeert veel tijdens laden 3. Helaas zit Nederland NIET in Fifa 4. Niet geschikt als single player, weinig te doen, enkel Friendly + Fifa world Cup. Inderdaad slechts 2 modes !!!