Graphics: next-gen Controls: 80's-gen...( veel te lastig met dat analoge gedoe voor die superpunches )
Ligt eraan welke knoppen combinatie je idd pakt. Maar ik weet niet of je helemaal ZONDER de analoge kunt spelen. Maar dat vind ik juist de kracht van dit spel! SPeelt heerlijk weg, met die analoge stick. Je kan zo precies de juiste slagen maken. Van Upper-cuts, tot gewoon stoten plat on the Face.
Je kunt geen Hayakers uitvoeren zonder de analoge stick te gebruiken. Je kunt alleen jabs, hooks & uppercuts maken met de knoppen
Check de video preview: http://media.xbox360.ign.com/media/766/766603/vids_1.html Daar worden de verschillende slagen die je met de analoge stick kunt uitvoeren uitgelegd! Succes
op marketplace zijn nu de volgende fight night round 3 dingen te downen: Fight Night Round 3 Picture Pack Oscar DeLaHoya Picture Pack Ring Girl Picture Pack Fight Night Round 3 Theme Oscar DeLaHoya Theme Ring Girl Theme De picture packs kosten 50 credits en de theme's 150 P.S. Heb ze net allemaal gedownload. Bespaar je de "Ring Girl Picture Pack". Dit zijn 3 kleine foto's van een chick maar de kleuren zijn zo raar en vervormd (waarschijnlijk door het comprimeren) dat ze niet de moeite waard zijn om te bekijken. De andere Picture Pack & themes zijn wel keigaaf! Vooral die "Ring Girl Theme" is HOT
Ik kwam net de demo tegen op Live, en die werkt al verslavend Vier potjes, 2 K.O.'s, en 2 gewone wins. Echt zoo cool om te spelen Alleen soms loopt het een beetje stroef (het draaien in defence), en de moves lopen niet echt soepel door. Hopen dat het beter is uitgewerkt in de nieuwe versie. Ziet er trouwens wel erg cool uit
Heb nu ook de demo op me 360 grafisch echt wow.. controls zijn ook goed vind ik snelle rechts snelle linkse. Alleen heb ik zelf niet echt veel met boksen